Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
A thousand fathers killed,
a thousand virgin daughters spread with swords still wet,
with swords still wet with the blood of their dead
Now, Jin is upon us, he kills in silence after prayers

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
101VodkaSinatraQuote.jpg

Ihan pikkusen kipeä pää.

Mulla oli melkein tällanen aamu :jahas:

Filmi meni poikki joskus yhden maissa, sen jälkeen en muista juuri mitään. Paitsi sen, että oli tosi hauskaa :D
Nyt ei tarvitse sit pariin viikkoon taas juoda.

Hyi helvetti. Olin eilen kaverilla ja siellä oli sit semmone pikkusen vahvan puoleinen "booli", en ees muista että oisin baarissa ollu. Parvekkeen kautta joutu tuleen sisälle kotia, kun unohtu takki jonka taskussa on mun avaimet sinne kaverille, onneks on maaparveke. Silmälasit löyty parvekkeelta aamulla, joitten vierestä kaks rullakebabia, petivaatteet oli ihan laatassa.
Taas kerran semmonen reissu että vois olla vaikka kuukauden juomatta, niinkun edellisenkin kerran jälkeen.

Käppäilin tossa pari tuntia sitten Siwaan hakeen lastia hylsyjen kanssa. Vastaan tuli joku äijä täyden lastin kanssa Siwan pussi kädessä(kuten mullakin) ja huikkas että sulla on samanlainen heijastin kuin hänellä:D

Menihän taas eilen juopotteluksi laskiaiskekkerit. Ja hiukan meinaa jälkitautiakin olla.

Eilen tuli kipattua hieman, ja ihme ei ole hedaria, mutta vähän ehkä vaan sellanen heikko-olo. Noh, kai se tästä. Eipähän tarvi taas hetkeen juoda.

Eipä tuota Petriä soitettu yhtään abi-risteilyllä!

Sinä aamuna oli hieno meininki ku helsinkiä kohti lähettiin sunnuntaina :D perjantaina oli ollu vanhojen jatkot yhellä erämajalla ja mie olin tuuraamassa kun ei vuotta nuoremmissa ollu tarpeeks poikia. Kuitenkin jatkoilla tuli kallistettua sen verran, että vielä sunnuntainakii oli huono olo. Lauantai aamun kruunas se kun ei auto lähteny käytiin...

On ehkä syntiä, kun Energizer kirjoittaa tähän ketjuun. Menossa "poikamiesviikonloppu", mutta mitä tekee Energizer? No eilen saunoo, juo 3 olutta ja katsoo ennen nukkumaan menoa ylimääräisen A-studion Japanin tilanteesta. Mitä Energizer tekee tänään, no saunoo, juo vähän enemmän olutta ja varmaan 20.30 uutisten jälkeen menee nukkumaan. Miten tähän on päädytty?

Puolustukseksi voin sanoa, että yritin kyllä saada kaveria kaljalle, mutta kaikki on loman vietossa jossain päin maailmaa.

Örgh. Piti lähteä kaverin kanssa vähän möllöttää ja istuun iltaa. Toinen kaveri pyysi joihinkin pippaloihin mukaan mutta eipä inttilomilla tänään jaksa riehua. Pari bisseä naamariin ja huomenna hyvin levänneenä ylös :)

Pe-La yö putkassa. Silmät mustana , rystyset,polvet ja kyynärpäät auki. Otsa ja päänahka reteesti veriruhjeilla. Eilen sammuin joskus 14-17 ja heräsin nyt 06. Onneksi on bissee sen verran että riittää Siwan aukeasimeseen. Huomenna putki poikki ja takaisin ryhmään(AA). Mä olin häirikkö :
http://www.youtube.com/watch?v=KHLMtRaXJa0

^Seagram on muistaakseni siwan kanta-asiakas? :D Jess sain eilen, nyt ei sitten tarvi odottaa lahjoja ens jouluna.. Oli tutun tuttu eli varmasti tulee jossain vaiheessa kyselyä.. ;)

Back
Ylös Bottom