Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole aivan varma, mutta mulla tais olla jossain vaiheessa iltaa vehkeet esillä työpaikan kemuissa...

Boolia meni vähän liikaakin..
Nysse on ohi. Muutama tunti sitte otin viimeset loiventavat vaan nyt meni pullon korkki kiinni. Kyllähä sitä eile abiristeilyllä rahaa paloki mukavasti ja henkisiä traumoja tais joillekki kans tulla, mut eihä se mun vika oo jos aukasevat lukitun oven ja mää oon siellä viihdyttämässä naisihmistä. Kuulemma vaa karvanen perse vilkku siinä mutta eihä se väärin ole!
Eilen meni baarissa pari sataa absinttina alas,ei vittu mikä olo ja morkkis,tää on ihan hirveetä.Ja mikä oli illan saldo?tililtä -200e ja sain maata päissään keskellä katua loppu illan.Onko tässä mitään järkeä?
Onnistunut ilta :D Kyllä ite miettisin vakavasti ryyppäämisen lopettamista jos tollasia iltoja tulis. Sen verran vittumaisia morkkiksia tulee itelle vaikka ei olis edes tehny mitään tyhmää.
Jees,ensin koitetaan olla fiksuja ja mennään pikku pohjilla baariin että ei ois niin tuubassa ja sitte huomaa että täähän on tylsää ja ei muutaku rahat tiskiin ja kaikki kurkusta alas.Mitään kummempaa ei tuu tehtyä muutaku oltua todella tuubassa.Tämä tapahtuu melkein joka kerta,melkoinen oravan pyörä :D