Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu mikä olo. Paska kun ei pysty kännissä oikein nukkumaan. Nytkin tuli juotua neljään asti ja kunnolla = 7.30 ylös ja unta ei saa enää. prkl :D
Nooh, ei tätä "darraa" kestä aina kun pari tuntia. Nyt alkaa jo helpottamaan. Tänä iltana uusiks.

Vittu mikä olo. Paska kun ei pysty kännissä oikein nukkumaan. Nytkin tuli juotua neljään asti ja kunnolla = 7.30 ylös ja unta ei saa enää. prkl :D
Nooh, ei tätä "darraa" kestä aina kun pari tuntia. Nyt alkaa jo helpottamaan. Tänä iltana uusiks.

Ei illalla, vaan heti viinaa naamaan ! Terv. Dietillä, ei alkoholia !

Helmee oli vetää kunnon nollaus :D Ei voi käsittääkkä miten olin ton tarpeessa !

Kaveri kutsu eilen mut sen luo Helsinkiin lauantain bileitään varten. Sitte ois toisen kaverin pitkälle lykätyt tuparit Turussa. Sitte yks kaveri pyys lähtemään sen kanssa ulos. Lisäks toinen kaveri pyys saunomaan sen luo. Viimeisenä menin vielä torstaina lupaamaan, että meen kolmannen kaverin kanssa tänään juomaan. Ei oo helppoa.

Kaveri kutsu eilen mut sen luo Helsinkiin lauantain bileitään varten. Sitte ois toisen kaverin pitkälle lykätyt tuparit Turussa. Sitte yks kaveri pyys lähtemään sen kanssa ulos. Lisäks toinen kaveri pyys saunomaan sen luo. Viimeisenä menin vielä torstaina lupaamaan, että meen kolmannen kaverin kanssa tänään juomaan. Ei oo helppoa.

Jokapaikassa ehdottomasti käyt vähänaikaa!! Taksilla vielä jokainen yli 200m väli! Huomenna sitten epätoivoisena automaatille katsomaan tilin saldoa.... :D

Eilen otin pitkästä aikaa, ajattelin että 12 kaljaa on varmasti sopiva määrä ettei tule liian humalaan mutta on kivaa. Kaikki meni hyvin siihen asti kun piti lähteä, ja tuttava tarjosi kaksi tequila paukkua joista ei sitten voinut kieltäytyä mitenkään. Tuloksena filmi pimeni pari minuuttia tuosta eteenpäin, herään tyttöystävän porukoilta aamulla ja mietin että mitä vittua. Oli tyttöystävä kuulema joutunut luutuamaan koko yön meikäläisen jälkiä kun olin suoraan sängystä oksentanut lattialle, lakanoille ja yöpöydälle. Ei oo eläissään hävettänyt noin paljon mennä aamupalalle, ei vittu mikä naamapalmu taas. Sanomattakin varmaan selvää että vitunmoinen krapula ja morkkis päällä, tänään piti vielä olla mättöpäivä mutta ei uppoa palaakaan ruokaa.

Jos sitä taas vappuun sitten oottelis ennen seuraavaa kertaa, nyt oksentaan.

Jokapaikassa ehdottomasti käyt vähänaikaa!! Taksilla vielä jokainen yli 200m väli! Huomenna sitten epätoivoisena automaatille katsomaan tilin saldoa.... :D

Mulla ei todellakaan oo sellasiin rahaa. Muuten ois jees. Helikopterilla mieluiten :D

Miks minä en osaa olla työpaikan saunaillassa koskaan ihmisiksi? Eilen oksensin maljakkoon yöllä ja pomo soitti minulle taksin. Sitä edellisellä kerralla sammuin uima-altaaseen. Kylläpä hävettää taas kun saa kuulla töissä tuosta :D

^^ Hahah. Legenda.

Mun piti olla kiltisti viikonloppu, mutta jotenkin sitä tuli taas lähdettyä ulos... Syytän kavereiden painostusta, koko tää meidän kerros lähti ja en sit jaksanut jäädä kotiin kun poikaystäväänkään en saanut yhteyttä. Kivaa oli, mitä nyt rahaa paloi aivan liikaa.

Hahhahhaa! Viimeiset kalsarikännit solukämpässä, kohta muutto yksiöön! Kumma juttu kun kännissä tekee mieli soitella ja viestitellä kavereille, vaikkei ikinä kiinnosta kuitenkaan lähteä minnekään. Mystik sanoi ryssä kun venäläisen näki. Tai jotain.

Hahhahhaa! Viimeiset kalsarikännit solukämpässä, kohta muutto yksiöön! Kumma juttu kun kännissä tekee mieli soitella ja viestitellä kavereille, vaikkei ikinä kiinnosta kuitenkaan lähteä minnekään. Mystik sanoi ryssä kun venäläisen näki. Tai jotain.

Tää on vittumainen ongelma! Usein tulee läheteltyä/soiteltua 3 promillen känässä kaikkia "huomenna lähetään juomaan", "tuun huomenna sinne niin pannaan" -settiä. Ja sitten aamulla miettii että ei vittu, en ollu lähössä.

Meinasin kompata omaa viestiä, mutta sitten tajusin, että ei vittu, saatana, tuohan olen mä! Taidan olla sittenkin aika fiksu kaveri.

Onko darra ?

Eilinen oli kyll yks parhaista illoista baarissa, mitä oon kokenut. Kaikki parhaat kevit pitkästä aikaa mukana, hyvää olutta, pikkunaposteltavaa ja muutama drinkki. En ollu liian humalassa, mutta sopivas. Ainut miinuspuoli oli se ettei etelän naiset kiinnostunu musta, mutta sama ilmiö toistuu kyll jokapuolella Suomea.

No eilen otin saunassa yöllä reippaasti yli puolet 50cl pullosta Jack Danielsia. Tällä kertaa heitti oikein tunteelliseksi. Aloin jostain syystä miettimään vanhoja poikamiesaikoja ja tirautin lievät itkutkin kun muistelin tilannetta erään tytön kanssa, jonka hameen alle en sitten päässytkään :D
Muistelin että kylläpä sitä tuli oltua tyhmä nuorempana.
Saa nähdä mitä fantasioita tänään tulee kun otan loput viskistä ja lapin kulta kolmosta yhden pullon päälle. Saunaan vaan ottamaan ja radio päälle, iskelmäkanava. taas muistellaan menneitä... :D

Back
Ylös Bottom