Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan paskassa. Lenkkeilen joka päivä koirien kanssa toista kymppiä, penkistä paukkuu kohtuu ylläpitokunnolla sadallakahdellakympillä kasi, vedossa kahellasadalla kasi ja kyykyssä sadallaseitsemällä kympillä. Leukoja menee noin 30. Ihan mukava tässä on viinaa ottaa:D

Meikää vähän jänskättää tuo intti, viinanjuontia oon reenannu viimeaikoina opiskelijaelämän ansiosta reilunlaisesti, mutta aerobinen kunto on täysin perseestä.

Nämä siis menee nyt vaikka huomenna. Tai ei huomenna, kun on rohmakka. Huomenna tehdään parannukseen halkoja. Ylihuomenna jatketaan treeniä, jotta päästään takas kohtalaisen miehekkääsen kuntoon edes.
On ollut vähän lekkeriä koko syksy. Mutta kyllä se on mukava ryypätä taas sillon tällön.

Tuli sitten eilen juotua kokonainen konjakki. Tässä aamulla herätessä oli synkkiä ajatuksia mutta korkkasin toisen konjakin (nyt vain vsop) ja lähden reippaana lukemaan rakennushistoriaa. Minulla on kyllä heti aamusta esitelmän pito, joten taidan ottaa toisen lasillisen...

Hmm, viimeiset tentit ohi ja joululoma alkoi. Jonkun verran olutta tässä tullut otettua, olisi ollut jotkut epämääräiset juhlat tänään, mutta ei jaksanut mennä. Säästetään todellinen kisakunto viikonloppua varten. Tst on mun idoli, ikävä kyllä oluella ei päästä yhtä loistavaan mielentilaan :( . Mutta voin kertoo teille, mulla on loistava suunnitelma, miten saan vihdoinkin muijan antamaan mulle (tosiaan kohta tunnettu jo kaks viikkoa), ja siitä miten vihaan Veikkausta, Ray:ta, ja tv-lupaa, mutta näistä toisen kerran. Pitäkää lippu korkealla, te jalot veljet.

Kaljaa vai ei? Mitä mieltä olette? Vähä meinaa kyllä flunssa olla ja huomenna pitäs iltapäivällä olla auton ratissa mutta toisaalta janottais ja ku ulkomailla asuva kaveriki on taas maisemissa, sitäkää oo tullu nähtyä moneen kuukauteen..

Kaljaa vai ei? Mitä mieltä olette? Vähä meinaa kyllä flunssa olla ja huomenna pitäs iltapäivällä olla auton ratissa mutta toisaalta janottais ja ku ulkomailla asuva kaveriki on taas maisemissa, sitäkää oo tullu nähtyä moneen kuukauteen..

Aika helppo...

Ai perkele. Yksin kotona. Laitoin saunan tulille. Pitänee lähteä tuonne pimeyteen ja pakkaseen juoksemaan tunniksi, sitten kevyt kuntopiiri, jonka jälkeen( kuulee kuinka apina soittaa nurkassa rumpuja ja yleisö pidättää hengitystään) viinaa! Mitäs miulla tuolla kaapissa olikaan? Xo:ta, xo:ta, viskiä, viskiä, vsop:tä ja santtua.

Pitää taas mennä kavereiden kanssa ulos. Juon siis olutta ja heraa supersarjana.

mites testo?

itse söin maksalaatikkoa ja join oluen.

Testotasot ovat tänään ihan kohdillaan, että ulkopuolista ei juurikaan tarvitse.

Mitäs tyypit tykkäätte Gin Lemonista vai juotteko kaikki vaan viskiä ja konjakkkia? :D Tuli vitutuksissaan ostettua yks pullo kaveriksi ku kurkku niin kipee ettei kehtaa radalle lähteä, en vaan oo vielä tohtinu korkata.. Eikös tuo oo jotaki neitijuomaa, just mulle sopivaa siis?

Mitäs tyypit tykkäätte Gin Lemonista vai juotteko kaikki vaan viskiä ja konjakkkia? :D Tuli vitutuksissaan ostettua yks pullo kaveriksi ku kurkku niin kipee ettei kehtaa radalle lähteä, en vaan oo vielä tohtinu korkata.. Eikös tuo oo jotaki neitijuomaa, just mulle sopivaa siis?

No sehän on todella loistavaa juomaa!

Jos siis tykkää tiskivedestä.

Mitäs tyypit tykkäätte Gin Lemonista vai juotteko kaikki vaan viskiä ja konjakkkia?
No hyi vittu. Kyllä taskulämmin tynamiittipontikka on muutatoista ja vesihiivasokeriregularkilju. Sitä kun laitat, niin vot! Nyt ei kyllä ole tällä haavaa tarjota kumpaakaan. Vaan saatana, jotta voitelee hikistä ruumista tuo keskikalja. Perkele kun kohta kaadan kurkkuuni tuota viskiä, niin taivaat repeää. Tuntuisi nimittäin olevan kurkussa jyrkkä pudotus. Miulla. Sottailin lenkillä äsken, jotta liekköhän nuilla kuun asukkailla yhtä kova jano, kuin nuorella miehellä? Täh?

Back
Ylös Bottom