Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kaverin tuparit tänään.

Pitäisi!

Mulla on vika ilta yliopistolla ennen joululomaa. Juon toistaiseksi Diet Pepsiä, mutta jossain vaiheessa pitänee vaihtaa bisseen tai viiniin... Ehkä tää pakkaaminenkin sujuisi sit paremmin.

Ihmetellään tässä kaverin kanssa, kun istutaan hotelli presidentissä, Helsingissä, että mikä on tuo wanhan näköinen rakennus suoraan tuossa edessä. Joku vammainen pieni torni siinä on katolla.

Ihmetellään tässä kaverin kanssa, kun istutaan hotelli presidentissä, Helsingissä, että mikä on tuo wanhan näköinen rakennus suoraan tuossa edessä. Joku vammainen pieni torni siinä on katolla.

Luonnontieteellinen museo

787px-Helsingin_Luonnontieteellinen_museo.JPG

Tänää Tivoliin pikkujouluhin! :kippis1:
Missäs Tivolissa oli pikkujoulut? Jos Oulussa, nii määki olin siellä :D

Loistoilta eikä tullu ees krapulaa :) Ainut miinus se että onnistuin hukkaamaan kokonaiset kolme (3) seksikästä naista.

Meinattiin tänään lähtä Kemiin baareilemaan mutta jätettiinki väliin.. Ens viikolla varmaan taas rellestämistä ku nään yhtä kaveria pitkästä aikaa..

alle tusina olutta alla ja ilta loppunu jo kello 12. tuli juotua kajaanin hulppeimassa yksityishenkilön omistamassa lukaalissa, n. 25 tyyppiä ja yli 600 neliöö. olihan siellä kuntosalissakin otettua penkkimittelöt ja ei meinannu hyvin päättyä kun ei ikinä penkannut suoraan 100kg rautaan. kolme muuta sai auttaa tangon ylös :D

Keittiö alkaa täyttymään joulukonjakeista. Huomenna ja perjantaina olen lähiopetuspäivillä ja lauantaina on lento Thaimaahan. Taidan avata yhden XO:n ja juon sitä pikkurilli pystyssä puolikkaan pulloa.

Mjoo, ilmassa on jo merkkejä tuohon suuntaan...

Back
Ylös Bottom