Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo on tuokin kivvoo. Terassilla alottelu on mukavaa, ja sitten illan myötä on hyvä lähteä vaikka kavereitten kanssa saunomaan ja pelailemaan tms.

Muutenkin tuntuu, että parhaat ryyppyreissut tulee juuri tuommoisista extemppore lähtemisistä. Liika suunittelu vaan pilaa hyvät ryyppyreissut.

Siis tuo siinä alkoholin ottamisessa onkin parasta, jos hyvällä seuralla duunataan kaikkee. Semmoinen on ihan vittu hirveetä, että vedetään semipohjat himassa ja sitten kammetaan pakkasessa jonnekin vitun baariin norkoomaan tiskille. Mitään ei kuule siellä metelissä, röökit pitää polttaa kopissa, maksaa ihan vitusti, baari täynnä kusinaamoja, vituttaa lönii himaan kun ilta on ohi ja aamulla on verrattain tukkoinen olo versus kiva dokailupäivä ulkona.

Jep, ei nuo baarihommelit itteekää kiinosta kummosesti. Rahan meno vituttaa eniten ja se väen paljous mitä täällä piäkaupunkiseuvvulla noissa kapakoissa pyörii pistää ihan ahistamaan. Jotkut pikkupubit on ihan hyviä, halpoja ja suht hiljasia, mutta noihin klubeille ym. ei kyllä mielellään tule enää lähdettyä.

Ehkä paras ryyppyreissu tältä kesältä oli juuri tuommonen extempore lähtö lähi pubiin 6 oluen jälkeen. Siellä kateltiin kavereitten kanssa jalkapallon mm-kisoja, pelattiin piljardia. kuunneltiin musiikkia ja otetettiin samalla kunnolla kaljaa. Rahaakaan ei mennyt 50 euroa enempää, mika on kyllä tosi vähän verrattuna siihen mitä olisi mennyt jos oltaisiin lähetty johonkin keskustan klubille ryypiskelemään.

Mä tykkään kanssa fiilispohjaisesta menosta. Ei niin että on joku juttu jolloin muka on PAKKO juoda. Mun tän vuoden parhaat humalat tuli juotua Tuska-festareilla. Ei ois ollu mikää pakko juoda todellakaan, mutta siellä oli loistavaa seuraa ja ihan sikahauskaa. Hyvä porukka, pitkin päivää helteessä tissuttelua ja helvetin hyvän musan kuuntelua. Ei stressiä mistään. Just siistiä.

Hyvä porukka on kaiken A ja O. Yleensä on mukava mennä johonkin pubiin missä voi ottaa kaljaa ja kattoa jotain matsia ja keskustella samalla. Joskus taas (harvoin) on mukava mennä vähän tanssilattialle pyörimään. Tänään ois ollu hyvät mahkut, mutta en saanu kyytiä mihkään ja porukat asuu liian kaukana keskustasta :( piti sit kalsareihin tyytyä

JÄRKÄT! IKIMUISTOSIMMAT KÄNNI! EI MENNY PALHJO MITÄÄ RAHAA JA SAIN JONKU PALAVAN DRINKIN BY ORTSARI!!!z VITTU LÄHEN VIELÄ RADLLE MUT MUUT LUOVUTTI! KITOS JA ANTEEKSI!!!

\,,/

jos joku teistö on oulun seuduttlla radalla nii soittakaa mulle! muut jo luovtutti aja pää selviää jo!! perkele yvä ilta menee hukkaan. huoemnna suuusiksi ku ylihuomenna vapaata! plin eilen kuskina mut pääätin ruvetaki keittoomaan. eikä ees irronnu piusaa vaikkaähellä oli :S ens ivikolla vallotetaan oulu ksokos hotellissa, nähdään siellä!

jos joku teistö on oulun seuduttlla radalla nii soittakaa mulle! muut jo luovtutti aja pää selviää jo!! perkele yvä ilta menee hukkaan. huoemnna suuusiksi ku ylihuomenna vapaata! plin eilen kuskina mut pääätin ruvetaki keittoomaan. eikä ees irronnu piusaa vaikkaähellä oli :S ens ivikolla vallotetaan oulu ksokos hotellissa, nähdään siellä!

Jaahas apulus on tainnut nauttia vähän miestä väkevämpää :D. No joo tuli itekki mokattua niin helppo, että vituttaa saatanasti. Nyt on kuitenkin paha olo ekaan kertaan varmaan vuoteen.

Minä olen kanssa käytännössä joutunut lopettamaan ryyppäämisen kun morkkikset äityi niin pahoiksi. Rakas harrastus se olikin. Mutta ei helvetti, kun viikko menee henkiseen toipumiseen vaikka ei ollutkaan mokannut. Kun sitten oli mokannut se kesti vielä pidempään. Eli nykyään otan yleensä vaan pakolliset (firman juhlat, kesäleskeydet jne). Ja ensi perjantaina on firman joulujuhla...pelottaa jo etukäteen, perkele.

Eipä oo tänään paras mahdollinen happi. Voipi olla ettei illalla tuukkaa lähettyä mihinkää :D Parina seuraavanaki viikonloppuna on kuitenki pakko taas maistella nii eipä tuu varmaan salillakaan pahemmin käytyä, viimesen kahden viikon sisällä oon tainnu kaks kertaa käydä :S

Eipä oo tänään paras mahdollinen happi. Voipi olla ettei illalla tuukkaa lähettyä mihinkää :D Parina seuraavanaki viikonloppuna on kuitenki pakko taas maistella nii eipä tuu varmaan salillakaan pahemmin käytyä, viimesen kahden viikon sisällä oon tainnu kaks kertaa käydä :S

Miten voi olla "pakko" maistella? Eikai kukaan sitä viinaa sun kurkkuun kaada?
En oo ikinä ymmärtäny sitä ku toiset sanoo, että "ei voi olla juomatta" esim. jos kaverit juo. Ite ainakin tykkään välillä olla selvänä samalla ku muut juo. Saapahan nauraa kun muut töpeksii ja valittaa krapulaa seuraavana aamuna.
Tosin baarissa toi ei oo tähän mennessä onnistunu :D

Itsekkään en ole juonut alkoholiannoksia kertaakaan viimeiseen kuuteen vuoteen. On hirviän mukava mennä ystävien kanssa baariin, kun kaikki muut ovat humalassa. Onneksi rahat sentään säästyy.

Olin eilein kännikuskina piiiitkästä aikaa. En nyt tiedä onko toi kuppilassa selvin päin roikkuminen paljon pahempaa ku kännissäkään. Tai riippuu tietty vähän seurasta. Nyt on vaan melkeen samanlainen olo kuin jos olis juonu kymmenen olutta :D Ei oikee valvominen sovi mulle.

Siis tuo siinä alkoholin ottamisessa onkin parasta, jos hyvällä seuralla duunataan kaikkee. Semmoinen on ihan vittu hirveetä, että vedetään semipohjat himassa ja sitten kammetaan pakkasessa jonnekin vitun baariin norkoomaan tiskille. Mitään ei kuule siellä metelissä, röökit pitää polttaa kopissa, maksaa ihan vitusti, baari täynnä kusinaamoja, vituttaa lönii himaan kun ilta on ohi ja aamulla on verrattain tukkoinen olo versus kiva dokailupäivä ulkona.

Ei helvetti :D 90% baarikeisseistä kiteytettynä pariin lauseeseen!

Lisättäköön vielä se että kammetaan pakkasessa bussilla stadiin, matkalla känni laskee ja sitten yritetään väkisin uuteen nousuun 6€ bisseillä jossain teinihelvetissä, tuloksena närästys ja baaritiskiin liimautunut hiha.
Lopulta pää täyteen grillisafkaa pakkasessa ja olipa taas ikimuistoinen ilta. Tollaset reissut on turhan yleisiä, siks oonkin aina käynyt aika vähän yökerhoissa notkumassa.

Ja todellakin parhaat ryyppyreissut tulee yleensä sen suurempia suunnittelematta, esimerkiksi kesällä fillarilla kaupungille ja kaljaa kaupasta.

Back
Ylös Bottom