Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Laivalla 2 päivän Tukholman risteilyllä firman pikkujoulut ja kaikki viina ilmasta. Vähän keinuu vieläki. Tais tulla ens vuojen kiintiöki täyteen.

Suottoopi olla, että otanpa vähän viinaa tässä jonkun aikaa. Hihi.

Lähden juomaan flunssan pois. Olen ollut selvinpäin nyt pari viikkoa (näissä olosuhteissa aika kunnioitettava saavutus), joten aika korjata tilanne...

Eilen riipasin ekan kerran neljään kuukauteen. Eilen hilpeänä kaljaa, tänään kalpeana hiljaa.

Ei vittu mikä reissu. Byyttasin koko eilisen päivän. Vieläkin on ihan karmea olo. Taitaa ekaa kertaa elämässä tulla 3 päivän darra.

Juhlin pari viikkoa sitten tupareitani työporukan kanssa. Homma lähti aika lahjakkaasti käsistä. Boolia vaan terästettiin ja terästettiin ja yksi työkavereistani tekee yhdessä Sedulassa tarjoilijan keikkaa välillä sivuduunina, joten drinkkilippujakin oli useita ilmaisia hänen kauttaan. No tietäähän sen kuinka siinä käy, elämäni eka kahden päivän huonovointisuus siitä tuli ja kaduttaa hirveen monet jutut mitä tuli puhuttua ja tehtyä. Ei mitään mitä nyt oikeesti joutuisi häpeämään, mutta sen sortin juttuja että olis nyt voinut skipata ne vähän vähemmän humalassa. Tuon reissun jälkeen päätin että en juo ikuisuuksiin, vaan toisin kävi.

Eilen oli firman pikkujoulut, mun piti selvänä käydä pyörähtämässä. Noh, drinkkilippuja alkoi taas satamaan ja meille oli järjestetty happy hour jossa kaikki oli 1e. Yllättäen sitä pöydät sitten notkui siideriä, kossubattereita ym kun "lähes ilmaiseksi sai". Kovassa humalassa en ollut (ehkä puolet tuosta tuparireissusta), eikä krapulaakaan ole (kävin jo aamulenkillä ja lähden kohta salille veivaamaan jalat), mutta henkinen paha olo sen kun yltyy. Rehellisesti sanottuna olen nyt tässä parin tunnin aikana vähän väliä itkeskellyt ja moraalisesti on jotenkin paha olla. Oikeasti en ole tehnyt mitään tyhmää, enkä edes sanonut mitään mitä pitäisi katua, mutta illan tapahtumat ei vaan vastaa lainkaan sitä miten olin suunnitellut asioiden menevän.

Pitää kiittää olematonta Jumalaa siitä että en juonut tuon enempää, luulen että asiat olisi lähteneet siinä vaiheessa ihan vitun pahaan luisuun. Nyt mopo ei karannut käsistä mutta siis kaduttaa vaan ihan helvetisti. Mä en oo koskaan tajunnut miksi ihmisillä on moraalinen krapula mutta nyt ehkä tajuan. Tunnen itseni ihan vitun paskaksi ja epäonnistuneeksi ihmiseksi kaikin puolin, eilisen discovalot on sammuneet ja tuoneet karun totuuden esille. Humalassa maailma vaikuttaa jotenkin niin jännittävältä ja kivalta ja vittu mitään huolia ei ole ja rai rai, mutta kyllä se yön väriloisto sieltä kalvakaksi aamuksi valkenee ja Tuhkimon taiat haihtuu savuna ilmaan.

Takaisin ryysyläiseksi siis. Mun loistohetket nähtiin jo eilen.

Aww, MEE :( Toivottavasti on jo parempi olo!
Noita moraalikrapuloita tulee kyllä välillä ihan ihme syistä... Tai jopa ilman syytä. Paljon inhottavampaa kuin normaali krapula...

Mä en oikein onnistunut juomaan flunssaani pois, vaikka yritys oli kova. Oli kyllä hyvä ilta, frendi löysi maasta 50 punnan setelin ja sillä tietysti dokattiin ja maksettiin taksi kotiin. Olin tarpeeksi perseet juodakseni pullon Strongbowta (hyi saatana), jutut ja teot pysyivät hallinnassa. Kiva huomata oppineensa käyttäytymään :rolleyes:

Nyt mopo ei karannut käsistä mutta siis kaduttaa vaan ihan helvetisti. Mä en oo koskaan tajunnut miksi ihmisillä on moraalinen krapula mutta nyt ehkä tajuan. Tunnen itseni ihan vitun paskaksi ja epäonnistuneeksi ihmiseksi kaikin puolin, eilisen discovalot on sammuneet ja tuoneet karun totuuden esille.

Moraalisen krapulan syynä ei ole pelkkä töppäily. Osaselitys piilee elimistön tryptofaanivajeessa. Etanoli lisää elimistössä tryptofaaniaminohappoa hajottavan entsyymin, tryptofaanipyrrolaasin, tuotantoa. Tryptofaani puolestaan muodostaa aivoissa mielialaa kohottavaa serotoniinia. tiede.fi

Jalkatreeni näytti ainakin hetkellisesti auttavan noihin fiiliksiin. Ihme masistelua kyllä, mutta näköjään sille on jokin looginen selityskin :)

Joo, vittu se treeni auttoi tasan 1h sen jälkeen että oli olo kuin ihmisellä. Nyt lähden katsomaan muiden juomista, katsotaan kauanko sitä jaksan. Ehkä se piristää mua kun näen kuinka jengi töppäilee jne. Ja jos mahdollista, yritän kohdata todellisuuden sellaisena kuin se eilen EI ollut. Autolla parempi lähtä matkaan niin ei tule sorruttua vaikka drinkkilippuja olis kyllä kassi täynnä. On tää niin hemmetin siistiä, not.

Joo, vittu se treeni auttoi tasan 1h sen jälkeen että oli olo kuin ihmisellä. Nyt lähden katsomaan muiden juomista, katsotaan kauanko sitä jaksan. Ehkä se piristää mua kun näen kuinka jengi töppäilee jne. Ja jos mahdollista, yritän kohdata todellisuuden sellaisena kuin se eilen EI ollut. Autolla parempi lähtä matkaan niin ei tule sorruttua vaikka drinkkilippuja olis kyllä kassi täynnä. On tää niin hemmetin siistiä, not.

Voit sää aina pari ottaa ;)

s_ongelman-ratkaisua_665505.png

Voit sää aina pari ottaa ;)

Join kolme siideriä.

Oli niin virhe lähteä. Niin virhe. Mulla oli vitun tylsää, olin apaattinen, ajatukset ihan muualla ja mikään ei huvittanut eikä naurattanut. Eipä sen puoleen, kavereilla toka päivä menossa ja kellään ei käynyt päähän, tiukkien shottien nauttimisesta kieltäydyttiin (ehdotin sitä siiderinlipityksen tilalle, pääsis nopeemmin tiukkaan nousuun kun kiskois parit terävät). Tosiaan, viinaa voi olla ilman hauskaakin...

Mulla oli kivat pikkujoulut perjantaina, mutta eka kerta kun tuli henkisesti paska fiilis siitä juomisesta ja se vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Jos tämmönen ihan vitun masentunut fiilis tulis aina juomisesta, en jois koskaan. No ehkä tää joskus viikon tai parin päästä helpottaa. Parempi ois. Ei jaksa voivotella ja jossitella ikuisuuksia yhtä vitun baari-iltaa.

Juominen on humalperusteisena hirveetä itsepetosta, siinä vedetään itseä oikein urakalla perseeseen. No joo, mua lähinnä vituttaa, että ei enää nappaa yhtään juoda, ei siis edes semmoista tissuttelua. Kunnon perseet on kuiteskin semihauskaa jos oikein sattuu. Ei vain enää kiinnosta, ei oo kyl kiinnostanut varmaan 10 vuoteen, mut nyt ei niinQ enää pätkääkään. Oon kyllä yrittänyt, mut ei vittu, ei tuu mitään.

Juominen on humalperusteisena hirveetä itsepetosta, siinä vedetään itseä oikein urakalla perseeseen. No joo, mua lähinnä vituttaa, että ei enää nappaa yhtään juoda, ei siis edes semmoista tissuttelua. Kunnon perseet on kuiteskin semihauskaa jos oikein sattuu. Ei vain enää kiinnosta, ei oo kyl kiinnostanut varmaan 10 vuoteen, mut nyt ei niinQ enää pätkääkään. Oon kyllä yrittänyt, mut ei vittu, ei tuu mitään.

Itellä taitaa olla samaa vikaa. En oo oikein koskaan (no ehkä nuorena) käyttänyt paljoa alkoholia. Joskus on helvetin hauskaa juhlia ja dokata niin että on kannat katossa, mutta joka vkoloppu tai ees useesti kuukaudessa jos pitäis tuolla juopotella niin ei jaksa, ei jaksa ei.

Oon käyttänyt alkoholia taas vasta parin vuoden ajan, sitä ennen olin 5 vuotta ihan absolutisti melkeen. Ei humalan humalaa. Tänä vuonnakin meni koko alkuvuosi ilman yhtään alkoholia ja join ekan kerran vasta Tuskassa (jossa menikin rattoisasti kolme päivää putkeen). Joo, ei oo mun juttu. Katellaan taas jos jossain vaiheessa tulee fiilikset ja saa bileet pystyyn.

Back
Ylös Bottom