Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kaipa sitä voi Corryvreckanin napata seuraksi. Kestikin se tipaton marraskuu nyt sitten puolitoista viikkoa...
Noi edellämainitut morkkikset on kyllä ihme homma. Itsellä aivan sama probleema. Vaikka ei olisi mitään (kovin) pahoja tullut tehtyä niin morkkispäiviä tulee säännönmukaisesti kaksinkertainen määrä juhlittuihin päiviin nähden.

Miksi pitää joutua juomaan aina samojen ihmisten kans joiden jutut/käyttäytyminen vituttaa...
'Baarissa on liikaa ihmisiä' (no mee vittu kotiiis juomaa saat olla yksin)
'Baarissa soi paska musa' (no mee kotiis kuuntelee just sitä mitä haluat)
Sitten istutaan jossai pubissa missä ei soi musiikki ja juodaan kallista olutta ja puhutaan jostai helvetin ankeesta paskasta (politiikka, toinen maailmansota ym)
Ketä tässä pitää lyödä muuta kö itteensä?
Loppuillasta oot yksin kämpillä päissää ja vielä kaupanpäälle vituttaa ja aamulla on darra.................

Alyssa: Kuinkas paljon sulla on muuten noussut paino Damin reissun alkamisen jälkeen? Taitaapi tuo viinan vetäminen näkyä jo ihan kohtuudella kropassakin.

Mulla ainakin, kun normisti viikot syö nätisti, niin vaikka kahden päivän ryyppyputki+krappemättö tuo sen 0.5kg läsää ainakin ja mukavan pöhön. Noita, kun tulee vähän enempi eikä paastoa viikon, niin tuleehan siinä kiloja.

Alyssa: Kuinkas paljon sulla on muuten noussut paino Damin reissun alkamisen jälkeen? Taitaapi tuo viinan vetäminen näkyä jo ihan kohtuudella kropassakin.

Mulla ainakin, kun normisti viikot syö nätisti, niin vaikka kahden päivän ryyppyputki+krappemättö tuo sen 0.5kg läsää ainakin ja mukavan pöhön. Noita, kun tulee vähän enempi eikä paastoa viikon, niin tuleehan siinä kiloja.

..eikait siinä pössytellessä tule koskaan mitään syötyä, niin jää nekin kalorit saamatta.

Painosta en tiedä, koska en ole käynyt vaa'alla aikoihin, mutta veikkaisin sen pyörivän samoissa lukemissa kuin aina ennenkin. Kun kävin Suomessa, tuli kommenttia että olen laihtunut ja nyt yliopistossa mulla on vähän sellanen tunne et olisin laihtunut lisää. Eilisellä shoppailureissulla ostin kokoa pienempiä vaatteita kuin ennen :D Kyllä mä Damissa tosin jossain vaiheessa taisin lihoa, mutta sit vähensin syömistä ja join enemmän punkkua kuin kaljaa, niin palasin samoihin mittoihin. Ainiin ja Damissa tietty liikuinkin aika paljon, fillaroin joka päivä vähintään sen 20km (töihin-kotiin-keskustaan-kotiin).

Mulla ei tule juuri ikinä krapulassa mielitekoja ruokaan ja vaikka tulisikin, harvemmin käyn hakemassa mitään mättöä. Syön muutenkin aika vähän (2krt päivässä vihanneksia ja lihaa), joten kai toi mun alkoholimäärä mahtuu viikon kaloreihin...

Edit.
Countteri, ootko kateellinen jos kerron et mulle ei juuri ikinä tuu munchiesejakaan? :rolleyes:

jännä juttu kun kaupassa pitää miettiä että onko rahaa makarooniin mutta viinaan löytyy aina cashii..vuokranmaksua katsotaan sitten taas kuun lopus. jos vaikka voittais lotossa, vaikka siihekin pitäisi nähdä vaivaa lotota :kippis1:

Mää juan täällä ihan hyväl mielel. Ollu kevyesti ressiä viime viikkoina ja etenki kahden viimesen viikon aikana. Nyt sit valakoviiniä nassuun - maistuu! Sulho ehotti Move golffia. Sanoin notta tässä kunnossa jos golfaamaan rupeen niin sit on ohjaimet vittu Kuusamossa asti ku tempasen voimieni tunnossa niin että vittu repiää. Öh.

Voi persereikä. Piti koko viikonloppu lukea ja tehä kouluhommia, mutta sitten eilen lähettiinki yksille... Noh sehän onnistuu about ei ikinä, kuten ei tälläkään kertaa. Noh ainakin baarista löyty naisia, että ei se ilta nyt ihan turha ollu. :D Nyt on kyllä kapula eikä kouluhommia taho ees nähä...

XairaX sanoi:
Sanoin notta tässä kunnossa jos golfaamaan rupeen niin sit on ohjaimet vittu Kuusamossa asti ku tempasen voimieni tunnossa niin että vittu repiää. Öh.

Nice!!! :D Täydet 10 pistettä asenteesta.

Back
Ylös Bottom