Trip-mehut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alyssa: Kuinkas paljon sulla on muuten noussut paino Damin reissun alkamisen jälkeen? Taitaapi tuo viinan vetäminen näkyä jo ihan kohtuudella kropassakin.
Mulla ainakin, kun normisti viikot syö nätisti, niin vaikka kahden päivän ryyppyputki+krappemättö tuo sen 0.5kg läsää ainakin ja mukavan pöhön. Noita, kun tulee vähän enempi eikä paastoa viikon, niin tuleehan siinä kiloja.
..eikait siinä pössytellessä tule koskaan mitään syötyä, niin jää nekin kalorit saamatta.
Alyssa: Kuinkas paljon sulla on muuten noussut paino Damin reissun alkamisen jälkeen? Taitaapi tuo viinan vetäminen näkyä jo ihan kohtuudella kropassakin.
Mulla ainakin, kun normisti viikot syö nätisti, niin vaikka kahden päivän ryyppyputki+krappemättö tuo sen 0.5kg läsää ainakin ja mukavan pöhön. Noita, kun tulee vähän enempi eikä paastoa viikon, niin tuleehan siinä kiloja.

Countteri, ootko kateellinen jos kerron et mulle ei juuri ikinä tuu munchiesejakaan?![]()
saattaa olla että riipaisen kovan kännin tänään :kippis1: :dance2: :dance:
Menikö paperitehdas alta? ;)
XairaX sanoi:Sanoin notta tässä kunnossa jos golfaamaan rupeen niin sit on ohjaimet vittu Kuusamossa asti ku tempasen voimieni tunnossa niin että vittu repiää. Öh.