Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Chymos väkevä päärynäviini tyylikkäästi alkon paperipussiin ja ääntä kohti. Sit ois puolikas viinapullo ja pari olutta. Näiden jälkeen tarkoituksena lähteä Jyväskylän yöhön etsimään hankaluuksia

Miksi mun pitää aina juoda niin paljon? Avaan pullon viiniä ja hups, kohta se onkin loppu. Sit lähdetään yökerhoon ja juon lisää ja tanssin nolosti. Hauskaa oli kuitenkin!

Nauratti hieman, Tampereen yöelämässä noin 2 tuntia sitten olin baarin vessassa. Olin sitten lähdössä vessasta, ja pari tyyppiä peilin edessä rupes puhuun jostain rasvoista. Siihen toinen sitten kommentoi että aika läskiä olet, mut jotain massaa alla.

Mikä on vastaus? Äijä vetää paidan pois ja rupee siinä vessan peilissä sitten posettaa ihan perus tuplat edestä, selkä, ym. mitä näitä on...

Näin.

Samkoon
minä olne nyt ainka hunmalassa. Kain tä sopii tönne treadiin hvin sit ei soi sanoo tänhä n aikaan niin s varmask
Ai täällä on tämmönenkin :D No nyt on ainakin ton aikasemman viestin mukanen krapula :urjo:

Ei helvetti tänään ollu taas maailman kolmanneks kovin darra. Jokusen kerran saanu nöyristyä vessanpöntön eteen ja :urjo: Vielä pitäs lähteä sitseillekkin...

Mitä helvettiä te aina juotte kun aamulla oksettaa? Itse olen tasan kerran kännissä oksentanut (viiniä) ja tasan kerran krapulassa aamulla (litra absolutia ja jotain glögiä). Kuitenkin aina tulee kuositettua sen verran ankarasti ,että ei ainakaan määristä voi kiinni jäädä. Voi tosin johtua siitäkin etten lipitä mitään siidereitä tai lonkeroita, vaan bissellä / väkevillä ja joskus joillakin drinkeillä (jekkubatteryt yms variaatiot) mennään.

:offtopic:
Eks sä nyt ole vielä aika nuori poika? Kyllä noi megakrapulat useammalle tulee. Ennemmin tai myöhemmin.

Aah, ilman krapulaa tätä threadia on hyvä lueskella ja kokea ylemmyydentunnetta :D. Kärsikää kurjat

E. Myöhässä

:offtopic:
Eks sä nyt ole vielä aika nuori poika? Kyllä noi megakrapulat useammalle tulee. Ennemmin tai myöhemmin.

Aah, ilman krapulaa tätä threadia on hyvä lueskella ja kokea ylemmyydentunnetta :D. Kärsikää kurjat

E. Myöhässä

Päälle parikymppinen. Joo, kyllä minä tuon krapulahomman ymmärrän. Mutta siis kun muutkin samanikäiset tekee tuota samaa.
Joka dokatun lauantain tai perjantain jälkeisinä aamuina muut oksentaa ja paskantaa verta joka reiästä. Tottakai tuollaisista kuosituksista nyt krapula tulee, joskus tosi pahakin, mutta oksennus ei käy missään vaiheessa eles mielessä.

Toki se voi olla huonokin asia, varmaan helpottaisi sitä darraa jos saisi oksennettua.

Itellä ikää jo varttia vaille 30, mutta yrjö ei lennä ikinä. Ainoastaan kotelo järestään joka krapula aamu kipee.

Joo, kai se vatsasta on kiinni. Juuri muutenkaan tule pahemmin oksenneltua. Oksennustautiakin ehkä kerran vuosikymmenessä.
Yökkäysreaktio tulee kyllä sitten helposti, esim joistakin järkyttävistä hajuista yms, mutta ei oksennusta sitten kuitenkaan.

Back
Ylös Bottom