Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jahas. Heräsin viideltä iltapäivällä siihen, että piti mennä oksentamaan. Tätä jatkui kolmisen tuntia, jonka jälkeen vesi alkoi jo pysymään sisällä. Nyt on saanut syötyä niin voisikin mennä takaisin nukkumaan. Ei hyvää päivää taas.

Eilen pullo viintä, tänään kaks ja kylkeen pullo saaristolaisviinaa. Tolla setillä täytynee lähteä hakemaan pelikondista ja etsimään hankaluuksia

VIINIÄ.

Mää join eilen kans vähän punkkua aloitteluiksi. Baarissa sit bisseä ja shishaa, minkä jälkeen kulutettiin kalorit tanssilattialla pilkkuun asti. Oli kiva ilta :)

VIINIÄ.

Mää join eilen kans vähän punkkua aloitteluiksi. Baarissa sit bisseä ja shishaa, minkä jälkeen kulutettiin kalorit tanssilattialla pilkkuun asti. Oli kiva ilta :)

VIINTÄ.

Tässä jo yks pullo VIINTÄ mennyt, kohta toinen ja sen jälkeen saaristolaisviinaa mikäli pelikunto sallii. Sen jälkeen Jyväskylän yöhön

Leijonaa varattu 0,7 illaksi... kuudelta hain ja nyt tunnissa mennyt puolipulloa joten ei tää hyvää tiedä. Kuhan ei tuu lähettyä paikalliseen niin hyvä. Alkavat olla kalliita reissuja näin kun pitäis säästellä.

VIINTÄ.

Tässä jo yks pullo VIINTÄ mennyt, kohta toinen ja sen jälkeen saaristolaisviinaa mikäli pelikunto sallii. Sen jälkeen Jyväskylän yöhön

Voi vittu. Vaihdoin muuten tänään KUMET PELLIvanteelle. Pää hajoaa näiden typerien väännösten kanssa.

Sitten asiaan, saatana. Coca-Cola ribs, coleslaw, rankalaisia ja sämpylät kohoamassa. Lisäksi vitusti kaljaa. Mitä tästä vielä puuttuu?

Katsokaas, minä kirjoitan olen siis olemassa. Kas kummaa kun parin kuukauden pakkis tauon jälkeen muistin vielä salasanani. Kohta pillua etsimään kissojen ja kavereiden kans! jos sitä sais!!

Voi vittu. Vaihdoin muuten tänään KUMET PELLIvanteelle. Pää hajoaa näiden typerien väännösten kanssa.

Sitten asiaan, saatana. Coca-Cola ribs, coleslaw, rankalaisia ja sämpylät kohoamassa. Lisäksi vitusti kaljaa. Mitä tästä vielä puuttuu?

Kai on edes levitetyt PELLIvanteet? hehe joo, käytän tästä lähtien sanaa VIINIÄ VIINTÄ sanan sijasta. =)

Ei taas paljoa paremmin olisi voinut mennä. Liha on niin mureaa, että tippuu irti luista, rankalaiset on rapeita, sämpylät todella kuohkeita ja coleslaw nyt ei petä ikinä. Seuraavaksi känni päälle.

"Sori, en aio juoda tänään. Korkeintaan tissuttelen tän viinipullon mikä mulla sattuu olemaan avattuna."
15min myöhemmin:
"Jaa ootte menossa Leamingtoniin? No en mä silti... Eilinen oli vähän liikaa."
30min myöhemmin:
"En oo kyl koskaan ollut siellä... Ja haluaisin pois kampukselta... Mut ei kyl tänään välttämättä..."
45min myöhemmin:
"JOOJOO, okei, saitte ylipuhuttua, oon messissä!"

Ja niin siinä sit kävi. Leamington Spa ja Smack, missä oli puhuttiin itsemme vieraslistalle ja sitä kautta sisään. Oli kivaa, tanssin varmaan 3000 kalorin edestä. Ja join 50000000 kalorin ja humalan edestä. Kiitti moiii.

Huomisesta tulee hieno päivä kun nyt jo on hirveä päänsärky. Omasta mielestä join sopivasti.

edit. ERE lähettää terveisiä koko Pakkikselle.

Huomisesta tulee hieno päivä kun nyt jo on hirveä päänsärky. Omasta mielestä join sopivasti.

edit. ERE lähettää terveisiä koko Pakkikselle.
Terkut kumpuaa varmaankin sieltä S&M-studiosta? :D

Aina on mielestään juonut sopivasti. BTW, itse en juonut, siispä mainio päivä lähteä vaikka salille.

Back
Ylös Bottom