Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Anoppi kylässä ja tällä hetkellä tyttärensä kanssa ratsastamassa. Ja mulla on tietysti tylsää. Taidanpa olla unelmavävy ja vetää kalsarit jalkaan ja pipon silmille ja avata ensimmäisen kaljan. Toinen vaihtoehto on ottaa yksi paukku rakia, niin ei teekään enää mieli juoda mitään. Taidan valita ensimmäisen...

Viskiä ja olutta :kippis1:

Eka paukku kohti ääntä! Tänään on hyvä päivä, muutettu uuteen kämppään ja saa sieltä käsin suorittaa ensimmäisen ryyppyreissun. Nyt kohteena opiskelijapippalot Otaniemessä.

Eka paukku kohti ääntä! Tänään on hyvä päivä, muutettu uuteen kämppään ja saa sieltä käsin suorittaa ensimmäisen ryyppyreissun. Nyt kohteena opiskelijapippalot Otaniemessä.

etkai sä ny mikää nöösiteekkari oo :D

t. kohta DI

Nöösifuksi. Tietty jos tytöt kyselee niin oon jo lähes valmistunut. (ai mitä, eks tyttöi kiinnostakkaan et on DI?)

teekkarit ja DI:t vetää enemmän pulkkaa ku ketkää muut!

siis kirjaimellisesti pulkkaa, muut saa naista :(

10 kaljaa jääkaapissa => kaikki mahdollinen vituttaa => 0 kaljaa jääkaapissa => kaikki mahdollinen vituttaa vieläkin enemmän. Perkele.

Khololotooto!

Ketään pakkislaista Kambodzassa ja tarkemmin Phnom Penh:ssä ottamassa kepsua? Sunnunntaisurinat voisi olla heimoveljen /-siskon kanssa paikallaan. :)

Hyi helvetti mikä krapula taas iski tänään. Perjantaina tuli lämmiteltyä juomalla joku 10 kaljaa ja jokunen huikka tiukempaa. Ja valvottua aamu ysiin. Eilen sitten vähän enemmän alkoholia ja viiden aikaan nukkumaan. Vieläkään en oo saanu syötyä mitään kiinteää ruokaa kun on niin huono olo.

Satans ku o silmä mustana leikkisästä poikapainista ja vieläki karmea kanuuna ku tuli taas tasoteltua eilen.
Mukavasti lähti siis viikko käyntiin. Työkaverit vaan mulkoilee ja minä tärisen.

Back
Ylös Bottom