Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
AAAaaaaahhhh, pekoni-kana-riisi-vihanneshässäkkää, ja aamulla pirteenä reenaamaan! vähänkö mukavaa kun ei oo nykysin ollu pahemmin olotiloja kun ei ryypiskele. Hajotkaa tuoppeihinne! ;)

Joinpa eilen ihan rankasti viunaa Helsinkiläisesssä kalliissa kuppilassa. Alotettiin kaverin kanssa junassa klo15 jo ja saatiin ilmasta viinaa alkuillasta erään yrityksen kemuissa. Noh olin niin tuiskeessa että jossain vaiheessa en tuntenut enää puolituttuja, joita nähnyt viimeks 2vko sitten kaverin mökillä ja jutellut silloinkin pidemmän aikaa. :D Tuli kunnon urpo olo. Pitäisköhän vähentää alkoholin käyttöä

Nyt krapula on kokonaan korjattu pois ja voisi vielä parit vehnäoluet ottaa ja sitten sammua omaan sänkyyn. Jaksa mihinkään lähteä tänään.

Olutta, omppusiideriä ja minttukaakaolikööriä kotosalla hyvän musiikin tahdittamana. Jos ei olisi aamulla töitä, niin olisin karannut jo ajat sitten tanssiravintolaan kreisibailaamaan!

Kaljaa, fisuu ja olutta. Ja featuring parhaat kesäbiisit mitä nyt on koko kesän aikana päähän jääny soimaan. Niitä on paljon. Ja kaljaa.

Eilen meni pilkkuun asti hyvällä tahdilla ja kun tulin kotio niin kannoin pyöräni, en ajanut sillä. Mitäköhän mun isossa päässä on taas liikkunut kun on ihan toimiva fillari.
Naapurit kävi äsken ovella joten jotain muutakin olen tehnyt, se selviää kun pääsen ulos tästä rakkauden luolastani.

Back
Ylös Bottom