Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Paljon teidän tarvii juoda keskikepua, että voitte sanoa että ootte kännissä? Siis semmosessa kunnon känässä, eikä missään pikkuhiprakassa? Ja pelkästään kaljan kuran voimalla.

Itellä on ainakin jälleen tänä kesänä kunto kasvanu aika pelottavasti. Yhellä 24-kanavaisella viihdekeskuksella pääsee jo ihan hyvään tuutinkiin. Mäykkä ei riitä muuhun, kun siihen pikku kivoihin. Ja jos edellisen illan on juopotellu, niin seuraavana päivänä ei pääse känniin sitten millään. Olutta saa kurpata ihan hervottomasti. Tiukkaa jos otan pari mukia, niin sitten oon päissään kun pelikaani ja aamulla filmi on tyhjä satavarmasti, mutta kaljan paska ei käy kulmaan millään tokana päivänä.

^Tuossa keväällä oli vähän sama juttu, semmonen 24 olutta tuli vedettyä ennen baariin lähtöä, siellä sitten huimasti lisää. Nyt kun on himmannut huomattavasti, niin semmonen 12-16 kaljaa alkaa olla siinä rajoilla että on vähän soosissa.

Paljon teidän tarvii juoda keskikepua, että voitte sanoa että ootte kännissä? Siis semmosessa kunnon känässä, eikä missään pikkuhiprakassa? Ja pelkästään kaljan kuran voimalla.

Itellä on ainakin jälleen tänä kesänä kunto kasvanu aika pelottavasti. Yhellä 24-kanavaisella viihdekeskuksella pääsee jo ihan hyvään tuutinkiin. Mäykkä ei riitä muuhun, kun siihen pikku kivoihin. Ja jos edellisen illan on juopotellu, niin seuraavana päivänä ei pääse känniin sitten millään. Olutta saa kurpata ihan hervottomasti. Tiukkaa jos otan pari mukia, niin sitten oon päissään kun pelikaani ja aamulla filmi on tyhjä satavarmasti, mutta kaljan paska ei käy kulmaan millään tokana päivänä.

12 tölkkiä 2 tölkin tuntivauhdilla vedetty nyt...hieman alkaa kännissä jo olla mutta vielä on hyvä meininki. Yleensä alkaa kalja tökkimään jo paljon nopeemmin mutta nyt maistuu!! Paljon on vielä jäljellä ja baari vieressä joten no hätä.

Ei perus kolmosta jaksa tai tee edes mieli juoda niin paljoa, että olis ihan kaatokunnossa. Sit on vähän toinen juttu, jos valikoimaa on sen verran, ettei tarvitse rajoittua kotimaisiin ja kolmosen vahvuisiin.

Se olis baari-ilta tulossa luultavasti tiskin molemmin puolin. Terassiton kioski ja rallien jälkimainingit aiheuttaa varmaankin sen, ettei hiki pääse tulemaan.

dieetillä ku on ollu kesän niin ei tarvi kaljaakaan ku 6-8 on sooseissa omasta mielestä.. ennen ei päässy kaljalla ku pikku hiprakkaan.. entä montako kaljaa voitte juoda kusematta? itellä on joku 3-4 maksimi mut mun kaveri on juonu 12..

dieetillä ku on ollu kesän niin ei tarvi kaljaakaan ku 6-8 on sooseissa omasta mielestä.. ennen ei päässy kaljalla ku pikku hiprakkaan.. entä montako kaljaa voitte juoda kusematta? itellä on joku 3-4 maksimi mut mun kaveri on juonu 12..

13 menossa ja kusella varmaan käyty melkeen yhtämonta kertaa...

Tulin just Tampesterista btcf burnout partyiltä. Oltiin liikenteessä kaverin E36 M3 evolla. Ihan kiva vekotin, mutta kuminpoltossa kävi vanhanaikaiset. Falkeneista lähti pinta irti. Saatanan paskat. Oli viisi milliä pintaa jäljellä, mutta loppu lähti litomaan. Meinattiin siinä kikkailla vararengasta alle, mutta kaveri oli sitten jättänyt lukkopultin avaimen kotiin. Fiksu veto. Ei muuta kun ajeltiin vanhaa kolmostietä hiljaksiin kotiin, ja toivottiin, että kumi kestää sen. Ennen sitä vedettiin turhat riekaleet puukolla poikki. Ja kestihän se. Siitä suoraan pajalle ja uudet käytetyt renkaat alle. Oltiin katsottu valmiiksi renkaat mitkä siihen laitetaan, kun vanhat on poltettu loppuun.

Matkalla Hämptoniin kävi once in a lifetime situation. Satoi kuin saavista kaatamalla ja yhtäkkiä tien reunasta kuului aivan hirveä pamaus ja maisema oli hetken kirkkaan oranssina. Salama löi muuntajaan juuri kun oltiin kohdalla. Ei tapahdu ihan joka päivä.

Nyt sitten ollaankin juomatta yhtään mitään, kun kolmelta yöllä pitää hakea kaverit lentokentältä. Eiköhän se tässä ajassa haihdu, kun join päivän aikana kuusi kaljaa ja nyt on jo kaksi tuntia takana ilman pisaraakaan. Jos ei haihdu, niin olen rangaistukseni ansainnut.

E: Just tuli viesti, että lento on myöhässä. Kentälle ei kannata mennä ennen puolta viittä. Eli jos tässä oli reiluhkosti aikaa polttaa alkoholit jo ennestäänkin, niin nyt ei ainakaan ole mitään ongelmaa.

Mulla lentää sixpackista kaljaa laatta

Sama. Hyi mitä kuraa. Ei uponnu kuin muutama. Väkevät ovat mukavempia. Niillä jatketaan. Mitä vähemmän tarvitsee juoda sen parempi, ei tarvitse ravata kusellakaan kokoaikaa.

EDit: henki, sähän tykkäilet oluesta. Kerro sun tiukka top 3 parhaista merkeistä olueiden saralla.:D

EDit: henki, sähän tykkäilet oluesta. Kerro sun tiukka top 3 parhaista merkeistä olueiden saralla.:D

En oo hirveästi maistellut eri merkkejä. Mutta tähän mennessä maistetuista parhaat kolme on:
-Koff
-Lao beer
-Fosters

Lao beeriä saa vaan Laosista, mutta se on kyllä varmaan parasta mitä oon maistanu. Se oli 6,4%:sta, ja 0,6l pullo maksoi alle euron. Vittu mitä unelmaa!

En tykkää hirveästi noista erikoisoluista ym. Ne maksaakin pirusti. Halpa ja hyvä on kova juttu.

vähän ehkä myöhäsä tulee, mutta minä ryyppään!! iltavuorosta tultiin ja tiukka nousuhumala päälle piti ottaa päälle...josain vaiheesa baariin joutaa lähtiä

Kyllä se vaan niin on, että kotona on parasta ottaa kaljaa. Paljon hauskempaa kuin baarissa. Kotona ryyppääminen olisi täydellistä jos tuossa keittiössä olisi mäkkärin tiski.

Ei saatana. Otin projektiksi dokata niin paljon että sammun tähän sohvalle. Kalja ei näköjään auta. Vergiin en haluis koskea. Mikä neuvoksi?

Back
Ylös Bottom