Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
vittu varmaan vieläkin kännissä eilisestä. meni litra laua viinaa naamariin plus viru valgeeta kaverilta huikkaa. mukavaa.

Täällä nautitaan suojakänniä Karhun Korpisavulla huomista varten. Huomiseksi onkin sitten varattu litran verran viru valgeeta, ehkä jää muutama shotti kavereillekkin! On se vaan nannaa rankan työviikon jälkeen lämmittää sauna ja juoda kylymää kaliaa!

Noniin ja uuteen nousuun! Sierra tequila Reposadoa eli kultaista tässä vetelen raakana huiviin, ilman mitään suoloja tai limejä. Nam nam kohta karpalolonkkua huivii nii saatanasti!

kertokaa jotain näistä darroista. Fyysiset olot ok , henkiset päin vittua eimeinaa paikallaan kestää olla wtf
Joo mulla on toi sama. Kyllä ton fyysisen puolen jotenkii kestää, mutta tää henkinen on ihan hirvee. Vaikkei tullu ees hölmöiltyy mittää ni morkkis on niin ku ois tappanu jonkun. Ilmeisesti välittäjäaineet päässä niin sekasin ryyppäämisen ja valvomisen jäljiltä.

Hyvät darrat on tänää ollu, vaikka ei juonu kun eilen ja ei mitään hirveetä määrää. Ei vaan oo tommoset pikakännit hyvästä. Pari kertaa joutu oksentamaa, hirvee päänsärky, väsymys ja vitutus.

Olin eilen ensimmäistä kertaa elämässäni kännissä :thumbs:
Tutustuin vähän hervannan yöelämään :D Oli se jännää :)
Nyt musta tulee tän treadin vakiasiakas, yhdessä smugun kanssa :hyper:

Joo mulla on toi sama. Kyllä ton fyysisen puolen jotenkii kestää, mutta tää henkinen on ihan hirvee. Vaikkei tullu ees hölmöiltyy mittää ni morkkis on niin ku ois tappanu jonkun. Ilmeisesti välittäjäaineet päässä niin sekasin ryyppäämisen ja valvomisen jäljiltä.
Joo välittäjäaineilla on ehdottomasti sormensa pelissä. Nykyään melkein sääntö kuin poikkeus mulla että fyysiset ei pahat mutta muuten tuntuu koko ajan siltä kun näkymätön, mutta painava mies istuis rinnanpäällä.

Joo välittäjäaineilla on ehdottomasti sormensa pelissä. Nykyään melkein sääntö kuin poikkeus mulla että fyysiset ei pahat mutta muuten tuntuu koko ajan siltä kun näkymätön, mutta painava mies istuis rinnanpäällä.

Fyysiset oireet joko tulee tai ei tule, en ole vielä mitään yhtenäistä linjaa niille keskinyt kuin, että ei ole niin tumuissa ja syö+juo hyvin ennen nukkumaanmenoa. Psyykkisiä oireita, mitä niitäkään ei aina tule, on morkkis, apaattisuus, ahdistus(ilman syytä), tyhmyys, lievät pelkotilat (:D), tunteisiin reagointi astetta kovempaa ja jotenkin erilainen käytös mitä normaalisti omaan. Pelkotilahommelikin taitaa olla kohtuu pientä, mutta esimerkiksi kaverin autokyydissä suht hiljaisella moottoritiellä saattaa hirvittää jonkun verran.

Mulle tuo fyysinen puoli on ehdottomasti pahempi. Kaipa mulla on lievät noi psyykkiset oireet, ei mulla tule edes liskodiskoa :dance:. Tai no mitä nyt kerran vähän jännitti, että kaverin kämpän huone syttyy palaamaan, kun olin kuulevinani sihinää, jonka jälkeen piti penkoa nurkat läpi, ettei missään kyde. Muiden tarinoita kuunneltua olen pirun onnellinen tosta jutusta, ettei liskoiluja esiinny.

Toi reagointi tunteilla eri tilanteisiin hyvin voimakkaasti tientynlaisessa darrassa on kyllä hauska homma. Kun kuuntelee hyvää musaa meinaa tippa tulla linssiin ja kun kaveri kertoo typerän jutun nauran kippurassa. samaan aikaan sitten siinä sivussa piilee ahdistus ja joskus lievä paniikki. Itellä kun muutenkin pienempänä ollu klaustrofobiaa niin en kunnon krapulassa uskaltais välttämättä lentokoneeseen astua, kun pelkäis että kohta iskee paniikki :D selvinpäin taas ei mitään ongelmaa. Mulla on myös jonkiasteisia liskoja, en esim nuku kun pätkissä, joka kerta kun herään olen tuntemattomasta syystä hieman hätääntynyt ja sydän hakkaa. hikeö myös puskee yli sallittujen rajojen ja unet ovat eimukavia. Välillä myös kuulee omiaan ja joskus muka nähnykin jotain, mutta ne on ollu lieviä. Mulla tulee myös tälläsenä yönä useita kertoja tila jossa olen unen ja valveen rajamailla, mutta tiedostan täysin kehoni enkä pysty liikkumaan, etenkin jos nukun selälteni. Näistä pääsee kuitenkin kovalla työlllä rimpuilemaan "irti". Myös normaaliöinä mulla voi tulla noita mutta ne on jotenkin astetta lievempiä, eikä niitä tuu kovin usein. Näin siis esim festareiden jälkeen jollon on tullu ryypättyä enemmänkunse yks ilta. Ihmisten kohtaaminen on myös jotain hyvin outoa tälläsessa tilassa. Usein illalla tää on pahimillaan. Suosittelen muuten musiikin kuuntelemista darrassa, kuulostaa ihan vitun hyvältä.

noniin noniin vielä pari tuntia olis töissä jaksettava, sitten kotiin avaamaan ensimmäistä rentouttajaa... :) porukalla perjantain viettoon, mikäs sen mukavampaa. aamulla saatan tietysti olla eri mieltä. lauantai iltakin pitäis jaksaa. huh.

Tänään ja huomenna radalle, pakko ottaa viimeset kunnon kännit!

Ai että tää Karhun Korpisavu on vaan nannaa! Viikko rankkoja aamuvuoroja takana, perään parin tunnin unet ja nyt illasta vähän säppiä! Illalla olisi tarkoitus lähteä radalle hyvän kaveriporukan kanssa juhlimaan, kun siihen kerrankin löytyy hyvä syy. Yleensä tulee juhlittua juhlimisen ilosta!

Tuli juotua viinan lisäksi usempi litra vettä illalla, sekä syötyä ennen nukkumaanmenoa hyvin. Otin vielä buranan päälle siinä just ennen nukahtamista. Ei krapulaa, liekö vesi tuo taikasana. Päätin testata tätä "hörppy viinaa, kaksi hörppyä vettä" -metodia, ja toimi minulla.

Tuli juotua viinan lisäksi usempi litra vettä illalla, sekä syötyä ennen nukkumaanmenoa hyvin. Otin vielä buranan päälle siinä just ennen nukahtamista. Ei krapulaa, liekö vesi tuo taikasana. Päätin testata tätä "hörppy viinaa, kaksi hörppyä vettä" -metodia, ja toimi minulla.

Toimii!

Ja olut toimii tuossa chaserina vielä paremmin.

Back
Ylös Bottom