Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mulla on toi sama. Kyllä ton fyysisen puolen jotenkii kestää, mutta tää henkinen on ihan hirvee. Vaikkei tullu ees hölmöiltyy mittää ni morkkis on niin ku ois tappanu jonkun. Ilmeisesti välittäjäaineet päässä niin sekasin ryyppäämisen ja valvomisen jäljiltä.kertokaa jotain näistä darroista. Fyysiset olot ok , henkiset päin vittua eimeinaa paikallaan kestää olla wtf

Joo välittäjäaineilla on ehdottomasti sormensa pelissä. Nykyään melkein sääntö kuin poikkeus mulla että fyysiset ei pahat mutta muuten tuntuu koko ajan siltä kun näkymätön, mutta painava mies istuis rinnanpäällä.Joo mulla on toi sama. Kyllä ton fyysisen puolen jotenkii kestää, mutta tää henkinen on ihan hirvee. Vaikkei tullu ees hölmöiltyy mittää ni morkkis on niin ku ois tappanu jonkun. Ilmeisesti välittäjäaineet päässä niin sekasin ryyppäämisen ja valvomisen jäljiltä.
Joo välittäjäaineilla on ehdottomasti sormensa pelissä. Nykyään melkein sääntö kuin poikkeus mulla että fyysiset ei pahat mutta muuten tuntuu koko ajan siltä kun näkymätön, mutta painava mies istuis rinnanpäällä.
Tuli juotua viinan lisäksi usempi litra vettä illalla, sekä syötyä ennen nukkumaanmenoa hyvin. Otin vielä buranan päälle siinä just ennen nukahtamista. Ei krapulaa, liekö vesi tuo taikasana. Päätin testata tätä "hörppy viinaa, kaksi hörppyä vettä" -metodia, ja toimi minulla.