Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei muuten tule krapulaa, toisin kuin muusta alkoholista.

Tämä mullakin on syynä, myöskin se että tykkään mausta, eli monta asiaa kohdallaan. Tuo ajatus kokiksesta ja punkusta sekasin saa muuten suomalaiset melko ennakkoluulosiksi, monet ei edes halua maistaa..

Eilen rannalla pelasin lentopalloa humalaisten tyttöjen kanssa. Oli mukavaa. Sitten alkoi tulemaan taisteluhaasteita humalaisilta ukoilta niin pakkasin pallon ja lähdin kotiin.

Mä en ole koskaan ajatellut, että punkkua ja kokista voisi sekoittaa. Hmm! Mulla on punkkua, mutta kokis puuttuu. Kauppaan ->

Tänään illalla menen vanhan kaverin kanssa syömään ja sitten vähän nautiskelemaan alkoholia. Ehkä hetkeksi myös pussikaljoittelemaan koskipuistoon teinien kanssa. Mukavaa.

Jaah eilen olin duunissa johonkin iltakuuteen. Kun lähdin pois totesin että kaljakauppa on loistava vaihtoehto. Sen jälkeen alettiin ottamaan ja aamulla totesin että oon matkustanut 2 junalla ja 2 bussilla ja että johonkin pitäisi päästä tutimaan. Noh tähän totesin että äiskän kämppä on aika lähellä johon sitten könysin. Oli äiti pojastaan ylpeä. :D

Hyvänä puolena että näki vanhoja kavereita. Huonona että Saarenmaa maistui vähän liiankin hyvältä. Jospa sitä tänään vaan tissuttelisi pari bisseä ja ottaisi rauhallisesti.

Löysin Citymarketista tarjouksesta Eggenberg-olutta hintaan 0,50€/0,5l. :D Ostin seitsemän pulloa mutta olisihan sitä voinut ostaa enemmänkin. :) Prosentteja on vain 3,7 mutta saan näistä kyllä kohtalaisen humalan. Ja baarissa sitten lisää!

Taas pisang-pullo avattuna<3 Life is great!

Mut mikä ihme täs on, et aina kesäl tulee ryypättyä enemmän?

Taas pisang-pullo avattuna<3 Life is great!

Mut mikä ihme täs on, et aina kesäl tulee ryypättyä enemmän?

Toivottavasti ees on se guarana lime. Normipisang on pahaa :(

Itsehän kävin tos yläkaupungin yön kunniaks yhellä, nous backseat sellasella raivolla päähän, et humalassahan tässä ollaan. Hehe

Kahden päivän ränni takana. Olin kaverin mökillä puuhommissa ja muuten vaan lorvailemassa. Laiturilla auringossa löhöilyä, savusaunaa, vitusti kaljaa ja hyvät kaverit. Mitä muuta sitä tarvitsee? Tuli tintattua ihan huolella, mutta mukavaa oli ja ilma oli perjantaina ja lauantaina mitä mainioin. Pelkkää auringonpaistetta.

OU jee, pe-su välinen putki ilman unta tai no noin tunnin nukuin nurmikolla kaverin pihalla. AI ettäkö tuliko sikailtua? NO HELL JEA, tosin tiedä uskaltaako niitä mainostaa ettei tuu taas sanomista.

Missä sierran takalasi?

JEAH ;) Kävi pikku vahinko mutta vahinko päättyi iloksi kun sai ratsastaa ulkoilmassa. B)

Tosta pohjois-pirkanmaalta ehkä ;)

OU jee, pe-su välinen putki ilman unta tai no noin tunnin nukuin nurmikolla kaverin pihalla. AI ettäkö tuliko sikailtua? NO HELL JEA, tosin tiedä uskaltaako niitä mainostaa ettei tuu taas sanomista.

Voisit kyllä hieman avata. Joku kuuma milf kaatui sun syliin?

;)

Voisit kyllä hieman avata. Joku kuuma milf kaatui sun syliin?

;)
LOL, onko tuo sikailua? Selvästi amatööri kyseessä.

Sikailu on jos esim. (päästä heitetty)
-paskantaa saunassa nappoon.
-riehuu aseitten kanssa
-työntää munaa kurjen kurkkuun
-jne.

Aivan helvetin hieno känni päällä. Aivan yksin kotona ja ulkona sateen jälkeinen kirkas harmaa. Light olutta ja kurko superia vain muutama tölkki alkudieetin hypoon ja heti rakastan tätä maailmaa. <3

Aiemmin ajellessa himaan kuulin autoradiosta tämän biisin http://www.youtube.com/watch?v=He5rbLPB8ng&feature=related ja se siivittää kesäbiisinä iltaa. " -- mul on hei takki auki -- täältä tulee hauki!"

Terveisiä kaikille!

Back
Ylös Bottom