Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Voi huh huh taas, päätin viime viikonlopun takia olla ainakin olla pari kk kunnolla, varmaan syyte tulossa jne... Noh, kotona mörköilin koko illan kyynelehtien toilailujani, siinä 9 aikaan tuli puhelu että nyt niko radalle!!! Noh, lupauduin yhdellä. Tultiin hakemaan ja hyppäsin autoon niin takapenkillä oli lirtan leijona sit olutta, kysyin että kenen noi on. "toi leijona on sun" Voi ettähhhh siittä sit lähti :D Mentiin 10 aikaan kaverien tallille, olin jo aikas kuosis. Pojat repäs s koon hihattoman verkkopaidan, 1min ja se oli mun päällä :D Siittä eka baariin verkkopaita päällä ja kappas siellähän oli karaoke, olin vitun kännissä jo. Pojat meni ilmottaa mut vetämään jonkun biisin.
En muista biisin nimiä mutta mahtavasti meni :D Kesken biisiä vedän housut kinttuun ja masturboin samalla kun laulan ---> portitkielto.. NICE

Voi huh huh taas, päätin viime viikonlopun takia olla ainakin olla pari kk kunnolla, varmaan syyte tulossa jne... Noh, kotona mörköilin koko illan kyynelehtien toilailujani, siinä 9 aikaan tuli puhelu että nyt niko radalle!!! Noh, lupauduin yhdellä. Tultiin hakemaan ja hyppäsin autoon niin takapenkillä oli lirtan leijona sit olutta, kysyin että kenen noi on. "toi leijona on sun" Voi ettähhhh siittä sit lähti :D Mentiin 10 aikaan kaverien tallille, olin jo aikas kuosis. Pojat repäs s koon hihattoman verkkopaidan, 1min ja se oli mun päällä :D Siittä eka baariin verkkopaita päällä ja kappas siellähän oli karaoke, olin vitun kännissä jo. Pojat meni ilmottaa mut vetämään jonkun biisin.
En muista biisin nimiä mutta mahtavasti meni :D Kesken biisiä vedän housut kinttuun ja masturboin samalla kun laulan ---> portitkielto.. NICE
arvostan

nikon seikkailut on kyl aika kovia, kuhan vaan pitäisivät paikkansa, en epäile etteikö pitäis.
saa olla melko huumorimies että tuommosta toilailee :dance:

Tänään ei kehdannu kyllä mennä mihkään :D Oon kuskina, kaverit meni baariin. Ite en kehdannu mennä ees sisään..

menee ehkä vähän yli ku oon viikon aikana juonu tässä 3 koppaa omia kaljoja ja vähintään kopan muiden.. vähän vois rajottaa:rolleyes:

Meillä oli perjantaina duunin pippalot ja totuttuun tapaan tuli kiskottua ihan kunnolla. Lauantaina heräsin omasta sängystäni yli sata kiloa painavan naispuolisen työkaverin vierestä. Tilanteen todettua korkkasin vodkapullon. Lauantaina tuli juotua kaksi 0.75 litran vodkapulloa ja jossain vaiheessa nainen oli häipynyt ja minä olin oksentanut vessaan.

Perjantaina olin kännäämässä. Eilen tyydyin viemään ja hakemaan pari kaveria baarista ja muuten olin koko illan kotona piilossa.

Meillä oli perjantaina duunin pippalot ja totuttuun tapaan tuli kiskottua ihan kunnolla. Lauantaina heräsin omasta sängystäni yli sata kiloa painavan naispuolisen työkaverin vierestä. Tilanteen todettua korkkasin vodkapullon. Lauantaina tuli juotua kaksi 0.75 litran vodkapulloa ja jossain vaiheessa nainen oli häipynyt ja minä olin oksentanut vessaan.

Tämä oli erinomanen juttu :hyvä:

aivan hillitön darra ja tää darran mukana tuleva masisfiilis on niin hirvittävä, että yritän olla hankkimatta tällasta hetkeen. olin eilen eka kertaa strippibaarissa ja oli kyllä niin karmaseva kokemus, etten uudestaan halua. tuli aivan suoraan joku tyttökauppiaat fiilis, kun läski klubin omistaja työntää venakkoa asiakkaiden syliin. ainiin ja avopuolison kanssa istuttiin pöydässä ja kateltiin tanssijaa. sitten tää tanssija tulee pyörimään sinne ja tarjoaa avopuolisolle englanniksi sylitanssia tjsp ja kieltäydytään kohteliaasti. tää strippari tokasee sitten että "this is not bar this is stripclub!" siis kaikki muutkin kenelle itteään tarjos ni kieltäyty joten pitääkö alkaa meille avautumaan? :D sillee aijaa ei tiedetykään et mikä paikka tää on. mut oli hauska ilta kuitenkin.

Flunssa vähän pukkaa päälle, joten ajattelin ahdistella sitä mäyräkoiralla. Sattuneesta syystä vodka ei nyt uppoa...ajatuskin siitä vituttaa...

Tulipahan käytyä taas juomassa muutama tuoppi, ei noita vanhoja kavereita muuten enää näekään. Noo, mikäs siinä, ajoissahan tässä kotona ollaan. Käy vain pitkällä tähtäimellä näillä tuloilla ja nykyhinnoilla kukkaron päälle tuollainen pienempikin tissuttelu. Silti pitää nyt kotonakin vielä olutta ottaa, tai sitten juuri siksi. On se kumma. Jos olisi viikonlopun pitkästä aikaa rauhallisemmin.

Back
Ylös Bottom