Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Voi ei TAAS. :D Hyvä toi tarkennus vielä että "vasta pääsiäisen jälkeen alkaa". Mistä löitte vetoa?

Eli tähän asti et ole milläkään kerralla vielä halunnut?

En :D

Voi ei TAAS. :D Hyvä toi tarkennus vielä että "vasta pääsiäisen jälkeen alkaa". Mistä löitte vetoa?

En olisi edes voinut aloittaa vielä, sillä viikonloppuna on mm. kämppiksen synttärit ja mulla on 5pvän vapaa töistä. Lyötiin vetoa vapusta, häviäjä tarjoaa koko illan.

No voi vittu mikä veto taas. :D Kovat on panokset. Pääsiäisen jälkeen tiistaina kun ratkeat, niin kaverisi ei tarvitse kuin ne pari tequila-shottia tarjota ja loppu onkin historiaa. Olisitte edes jonkun kunnon rahasumman laittaneet panokseksi, niin saattaisi ehkä vähän sitä vaadittua selkärankaa löytyä hommaan. :rolleyes:

En olisi edes voinut aloittaa vielä, sillä viikonloppuna on mm. kämppiksen synttärit ja mulla on 5pvän vapaa töistä. Lyötiin vetoa vapusta, häviäjä tarjoaa koko illan.

Pakkiksen miehet on taas niiiin oikeassa. Veto tai ei niin kaikki oli yksimielisiä että ens viikonloppuna se Alyssa ottaa...

Perkele ku nousee vähä turhan liian helposti päähän. Yheksän maissa kotiin iltavuorosta ja leijjonapullo ja appelssiinimehu kaverina. Parit paukut vaan niistä ja eiku ollaan jo kovaa menossa humala päällä. Josko tossa hipsis baariin kohta. Vissiin harjotuksen puutetta tämmönen.

Huvin vuoks vedin pullon skumppaa ja pari meksikaanibisseä. Arriba! Oli nannaa. Pieni "sensomotorinen häiriö" känni, ei sen kivempaa. Vituttaa kun ei oo MTV 3 maxia, onneks faija soitti ja kertoi että wahlström tyrmäs kolmannes erässä. GO EVA GO!

Musta tuntuu et mulle tulee kohta skumpalta ja meksikaanibisseiltä tyrmäys, pitänee laittautua tutimaan. Eva on päällikkö, rehtori ja kreivi.

Mulla onkin kaljaa, siideriä ja lonkeroa. Ja keksiä! Hää hää. Ja elokuva, joka ilmeisesti mieheni mielestä oli "kevyttä katsottavaa, komedia tai scifitoimintaa" - V for vendetta... No juu, sen siis katson hekumoidessani porsasteluissani.

Jaha, dösä ei sit kulkenu himaan asti. Päätin, että minähän en vitullisia kiskurihintoja maksa takseista ja hölkkäsin himaan kävelykengät jalassa. Hyvinhä se viitisen kilsaaki taittuu, se o vähä ku ajais autolla, mut käyttää jalkoi ja voi laillisesti nukahtaa rattiinki kesken matkan. Olen vieläkin humalassa.

Jaha, dösä ei sit kulkenu himaan asti. Päätin, että minähän en vitullisia kiskurihintoja maksa takseista ja hölkkäsin himaan kävelykengät jalassa. Hyvinhä se viitisen kilsaaki taittuu, se o vähä ku ajais autolla, mut käyttää jalkoi ja voi laillisesti nukahtaa rattiinki kesken matkan. Olen vieläkin humalassa.

Frendi teki joskus aina sitä et otti baariin mukaan lenkkarit ja lenkkeili himaan keskellä yötä (yleensä enemmän tai vähemmän humalassa). Matkaa oli just joku reilu 5km ja onneksi suht rauhallista seutua. Selkeni kuulemma pää hyvin ja sai vähän poltettua alkoholista kertyneitä kaloreita :D
Mua ei tohon touhuun saisi kyllä kirveelläkään... Näen vieläkin painajaisia niistä kerroista kun olen kävellyt korot jalassa himaan, matkaa n.6km. Pyöräilykin jäi siinä vaiheessa kun kerta toisensa jälkeen jouduin hakemaan fillaria seuraavana aamuna eri puolilta kaupunkia.

Tänään olin ihan autolla liikenteessä ja kävin duunikaverin kanssa yhdellä. Joku 4h mä jaksoin istua siellä kolaa ja kahvia juoden.

On muuten "ryyppäyskunto" vähän laskenu :D Eilen 4 coronaa ja baarissa 2 bissee = kympiltä himaan oksentaan:jahas:

kyllä viime iltaan taas mahtui niin monen monta noloa tilannetta, että paras pitää matalaa profiilia. Jos menis töihin rauhanturvaajaksi ja pakoon täältä. ;)

Oltiin eilen työpaikan saunaillassa ja keilaamassa. Liikaa ilmaista kaljaa ei ole ikinä hyvä asia. Siitä jatkettiin baariin ja pomo taisi tämän hetkisen tuntemuksen mukaan tarjota pari kierrosta liikaa.

Nyt on vähän vapiseva olotila. Heräsin kahdeksalta, kun en pystyny nukkuun, vedin litran pepsiä ja koitin katsella samalla telkkaria. Oli niin vitun törkeä rapeli ettei oikein mitenkään päin voinut olla. Vääntäydyin siinä tunnin päästä takaisin nukkumaan ja heräilin uudestaan tossa vajaa tunti sitten ja kipittelin siitä melko välittömästi lähisiwaan hakemaan pari korjaavaa. Tossa just korkkasin toisen ja siemailen sitä samalla. Alkaa jo elämä voittaa.

Tuli sitte otettua eilen oikeen olantakaa kaljaa ja viinaa, illan jälkeen toki oksennus lensi railakkaasti ja aamulla herätessäni huomasin että lentäähän se edelleen ja olenkin viettäny jo hetken kankkusessa halaillen pönttöä... tällä hetkellä päässä tykyttää, kädet tärisee ja oon kalpea kuin homo hiv testeissä. Olipahan nyt pakko tulla avautumaan tästäkin, on nimittäin pahin kankkunen tänä vuonna :)

Yks tuttu on kerran kävelly yli 20 kilsaa baarista himaan, että meneehän tollaset pienet lenkit :D

Ei hårregud, olin baarissa yhdellä. Siittä lähdin seuraaman yhtä friidua ja ajauduin lökäpöksy haaremiin jossa bongi kiersi pöydässä ja kokeilun haluisena piti testata. Tuli oltua kunnon pöllyissä ja yskin keuhkoni pihalle.

Back
Ylös Bottom