Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mä olen kans yks saatanan apina, joka ei ikinä opi virheistään. Join taas lauantaina (tosin tällä kertaa päädyin taksilla himaan), mutta jallubutter ja jatkoilla vedetty sambuca + karpalomehu aiheuttivat aika messevän darran täksi päiväksi. Olin tietysti töissä ja 8h tuntui kestävän ikuisuuden, koska mulla oli aivan järkyttävä olo. Päätä särki vielä yhdeksältä illalla.

Töistä oli kuitenkin pakko mennä paikallisen yökerhon synttäreille, koska sinne oli kutsu ja sieltä sai ruokaa :D 2 tuntia syötiin kanawrappeja ja käytin peräti yhden drinkkilipun päärynäsiideriin, koska kalja ei vaan mennyt alas. Nyt on sit viikonlopun sosiaaliset näyttäytymiset tehty ja voin palata arkeen... VIHDOIN.

Tänä aamuna oli kyl pahin krapula ikinä, pyhällä tuli oltua ja rahaa meni "ihan" kiitettävästi. Nyt vähän rauhoittua ettei vallan lähde käsistä ku lomakin on.

Tinaan kaikki talon viinit pois. Ei se auta, eikä paranna, mut jos tulis tehtyy jotain luovaa. Naula päässä ihan selvilläolosta, kroppa niin paskana, ettei mitään pysty tekemään ja tosissaan, alkaa houkutella kännikin sen verran. Laskeskelin, että maanantai on siitä hyvä päivä ettei se varmaan ihan lapasesta lähde, mut jos edes pikkasen sivuluisuun, parempi sekin kuin tämä selviö. Tana. Ugh! Eikun niin -naisten päivän kunniaksi ihan vähän vaan. Itsekusetus kunniaan! :jahas:
http://www.youtube.com/watch?v=F-JL2RnONkc&feature=related

Onneksi ei ole koulua ennen kirjoituksia. Vituttaa kaikki niin saatanasti, että katson löytyykö vastauksia tän pullon pohjalta.

YLLÄTYSHUMALA!!!!!!!!!! ihan itteniki yllätin... Hyvää naisten päivää!!! Naiset on iha perseestä................................. nobeli sille joka niitä ymmärtää!!!!! wuhuuuuuuuu!!!!!!!!!

Eikö kukaan muka ota alkoholia tänään? Vergipullo meni, nyt arvon että pitäisikö korkata toinen. Tässä on kuitenkin vielä aikaa baariin.

Eikö kukaan muka ota alkoholia tänään? Vergipullo meni, nyt arvon että pitäisikö korkata toinen. Tässä on kuitenkin vielä aikaa baariin.

Mää otan! Tosin vaan yhden tai kaks, ajattelin tossa kohta lähteä kämppiksen duunipaikalle juoruamaan ja kattelemaan perjantai-illan menoa.

Mää otan! Tosin vaan yhden tai kaks, ajattelin tossa kohta lähteä kämppiksen duunipaikalle juoruamaan ja kattelemaan perjantai-illan menoa.

Ja huomenna tuut kirjottaa sitte että homma lähti taas käsistä muutaman tequila paukun jälkeen. :rolleyes: Yhelle muka.. :D

Lähden tänään parille parin kaverin kanssa ja oon jo juonut parit ennen baaria... Ja baariin menemiseenkin aikaa vielä pari tuntia :( Töitäkin huomenna, mutta Sandels on pirun hyvää kaljaa!

Taas mennään, johan siitä viime kerrasta riittävästi onkin. Kevyt päihtymys alkaa hiipiä väsyneisiin jäseniini. Sain kaverilta pikkuvelkansa maksuksi tuollaisen mehupurkilta näyttävän litran Huttusen. Otin asian puhtaana vittuiluna, mutta kyllähän tämä nyt on halpisvalkkariksi "aika hyvä", kuten pakkauksen kyljessäkin kaunopuheisesti ja suurisanaisesti kuvaillen luvataan.:D

Tässä kuskia odotellessa loput viinit hiljalleen alas, ja parille baariin.

kyllähän se kait pitää lähteä tänään. on niin hieno ilma ulkonakin. mitäs sitä mieluummin tekisi, kuin ottaisi muutamat kylmät kaljat sisällä?

Back
Ylös Bottom