Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinkas moni pakkislaisista on lähtenyt joskus yksin baariin? Millaisia kokemuksia on? Onko helmee?

riippuu baarista. on helmee mennä johonki paikalliseen pubiin mut kuumin menomesta ei ehkä oo se ykkönen yksin. nois paikallisis on se hyvä et jos menee yksin ei tarvii puhua nii paljoa paskaa vaan voi keskittyä olennaiseen.

riippuu baarista. on helmee mennä johonki paikalliseen pubiin mut kuumin menomesta ei ehkä oo se ykkönen yksin. nois paikallisis on se hyvä et jos menee yksin ei tarvii puhua nii paljoa paskaa vaan voi keskittyä olennaiseen.

Joo. Kerran oon lähtenyt yksin yökerhoon. Oli kyl helvetin hienoa mielestäni. Jopa sainkin!

Saattaa kyllä että mielipide olisi toinen jos en olisi saanut.

Pistä replyä tähän threadiin jos oot juonut useamman kuin 2 saunaolutta.

Myönnä rehellisesti jos oot aivan Tuubat tai on tarkoitus olla illanpäälle.

Pelkkä 'Hep' riittää jos haluat ilmaista että olet humalassa, mutta mieluusti threadiin voi merkitä:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

Itse tunnustan että olen juonut liikaa pirtua ja syystä tästä aloitan myös tämän threadin. :david:

1. Oli saunapäivä.. Pakkohan sitä saunassa(ja sen jälkeenkin) on ottaa muutama, ja sit viel muutama lisää..:D
2. Olutta 10 kappaletta tissuttelin illanmittaan menemään, ja oli muuten pirun hyvää!!!:kippis1:
3. No sen saunan takia, ja tietty perjantain..:david:
4. Oluen juomisesta
5. :arvi:

Ei saatana. Meikäläinen lähtee nyt pikkuhiljaa baariin. Huomenna koitetaan rikkoa 100 postia pakkiksella pienen kaljan avustuksella. Hyviä iltoja kaikille!

Tättärää nyt on menny bisseä ja joku 5 shottia 60 pinnasta kossua ihan tättärää-meiningil. Arvon tässä nyt lähinnä, että kun toi kossu loppu, että jatkaako single malt-viskillä, vai xo-konjakilla. Molempien juominen kännäämisen vituttaa huomenna taatusti. :anssi:

Kuinkas moni pakkislaisista on lähtenyt joskus yksin baariin? Millaisia kokemuksia on? Onko helmee?

Itse olin pitkästä aikaa viimeksi viikko sitten yksinäni liikenteessä, koska menojalkaa vipatti niin perkeleesti, eikä ketään kaveria ollut lähdössä. Yhden tutun näin sillä reissulla, yleensä enemmän, ja tuntemattomien kanssa jauhoin muuten vaan paskaa. On tuo yksin liikuskelu aina välillä piristävää, mutta loppujen lopuksi tuo viikontakainen oli aika turha reissu, jolta tosin hyvissä ajoin palasinkin. Pari kertaa ollut erityisen hyviä yksin heitettyjä reissuja, kerran pääsi illan päätteeksi panemaan puolituttua tyttöstä ja kerran tutustuin pariin mukavaan naisihmiseen, jotka tänäpäivänä kavereitani. Yksin baariin aina välillä :thumbs: täältä.

Ja tänään tässä kotosalla tullut tähän mennessä kuusi olutta tissuteltua. Huomenna kaveriporukalla kaupunkiin asti.:kippis1:

Vituttanut koko viikon,etten kisoja ole pystynyt katsomaan.Nyt pyristellään ja ollaan fiksusti kännissä till....suomen matsin loppuun.

red28: nappaa sitä viskii. xo on kuitenkii laatutavaraa jota ei kannata humalapäissään tuhlata :D näin ainaki omien kokemuksie mukaan :D

just pääsin himaan vanhoojen jatkoilta, joista tosin lennettiin ulos ku pullot löyty. ihme paskaa, järkkärit tutki narikassa olevia laukkuja ja kamoja ja siel mussa tiloissa kans. Saako ne edes koskee, saati sitten penkoo narikkaan jätettyjä kamoja? Onneks ehin sen verran juoda et huomen on paha olo

red28: nappaa sitä viskii. xo on kuitenkii laatutavaraa jota ei kannata humalapäissään tuhlata :D näin ainaki omien kokemuksie mukaan :D

Näinhän se tuli tehtyä ja ihan viisas valinta jälkeenpäin ajatellen. Tosin viskikään ei kyllä huonoimmasta päästä ollut. Yllättävän pieni krapula siihen nähden paljon tuli viinaa lipitettyä.

Back
Ylös Bottom