Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ahh sain juuri avattua elämäni ensimmäisen kakkos kaljan mallia olvi :kippis1: Johan maistuu ja mulla on vielä isännän lupakin, kyllä kelpaa lopetella rankka reenirupeama muutamaan oluseen :)

Jos sitä nyt yhden kaks ottais.. ja muutaman siihen lisäksi !

Oiskohan sitä nyt opittu olemaan... Entinen duunikaveri halusi tarjota skumpat ystävänpäivän kunniaksi ja neljä pulloa sitä eliksiiriä vedettiin kurkusta alas. Käytiin me vielä syömässäkin siinä välissä ja taas jatkettiin tinaamista. Nousi liian hyvin päähän 6 viikon tauon jälkeen ja se kostautui. Känny katos, mutta onneksi tuttuun baariin josta se pitää kyl tietty hakeakin vielä. Just saanut vikankin osamaksun siitä maksettua, niin ois ollu melkoisen ironista kadottaa se saman tien. Darraa on ollut koko päivän ja nyt vasta alkaa helpottamaan olo. Ei pahaa oloa, mutta väsymystä ja vapinaa.

Nyt safkaa, sitten suihkuun ja takas baariin hakemaan karkulainen kotiin. Sanon samalla pitkät hyvästit alkoholille, ei sovi mulle kun en osaa olla. Morkkis on yhtä hanurista kuin itse darra.

Jallubutteria. Jalluteetä. Jallua Crowmoorissa. EI ENÄÄ IKINÄ JALLUA, KIITOS!

Mentiin kämppiksen kanssa yhdelle. Yksien otto oli niin kivaa, että otettiin toisetkin. Sosialisoitiin ihan hirveästi uusien ja vanhojen tuttujen kanssa ja baarin sulkemisen jälkeen oli tietysti pakko jäädä vielä henkilökunnan kanssa dokaamaan. Puoli viiden maissa (kai?) oksensin ekaa kertaa ja joskus 6-6.30 maissa viimeisen kerran. Enkä ollut ihan oikeasti edes juonut paljon, mulle ei vaan mikään bisseä vahvempi sovi. Jallu-Crowmoor taisi olla se viimeinen pisara :jahas:

Tänään säädin jotain herätyskellon kanssa ja heräsin siihen kun duunista soitettiin. Loppujen lopuksi myöhästyin tunnin. Asiakkaat katsoivat säälivästi kun ravasin vintin portaita ja otin tuolien selkänojista tukea aina kun alkoi heikottaa.

Nyt ei tarvitse varmaan vähään aikaan koskea viinaan.

Edit. Tarjoan bissen sille, joka tänään bongaa eräästä turkulaisesta yökerhosta mun maalaaman seinän ;)

Hei Rankkuri nyt on pakko kirjottaa jotai saissee tänne kännipäissää, ku ei oo pitkää aikaa tullu vejettyy tumuja. Viski on iha kuningas viinaa vetää raakana ja jopa paukkuja juodessa se on hyvää.

Päiväkännit :kippis1:

Hei Rankkuri nyt on pakko kirjottaa jotai saissee tänne kännipäissää, ku ei oo pitkää aikaa tullu vejettyy tumuja. Viski on iha kuningas viinaa vetää raakana ja jopa paukkuja juodessa se on hyvää.

Hahahhaa :D Katos, vanha viinaministeriki päässy taas soosikauhan varteen! Viski toimii kyllä :kippis1:

aamupöntöt:kippis1: tänä aamuna kattelin lätkää ja sain jonkinlaisen nousun hankittua oluella.Aamulla vielä unisena juotuna olut vetää pään erikoisesti pehmeeks ja tulee tästä saletisti aika saamaton päivä..perusaskareet tapahtuu silleen lonnimalla,pyykkiä pessy ja ruokaa oon laitellu ja aikaa menee:zzzz: toisaalta raja tästä jurrista kovempaan nousuun on pieni, pikkusen lisää niin...:hyper:

Tuli oltua kyllä uskomattomissa kaasuissa eilen, ei minkäänlaista darraa joten tänään jatkuu. Huomenna hoidettava parisuhdetta (välipäivä :lol2:) niin dokaaminen jatkuu sitten sunnuntaina abiristeilyn merkeissä. Todennäköisesti venyy maanantaihin asti. :kippis1:

Back
Ylös Bottom