Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kolme kappaletta lämmintä kaljaa kotona, pakastimessa ei jäitä.. Vittu!

Pakko hilpasta kohta kaupunkiin kohti reservin yötä...

Meen yhelle. Olen kotona luultavasti huomenna aamulla kun käväisen pikasuihkussa ennen töitä. Hiphei.

Huomenna klo 8 töihin. Yhden oluen rohkenin ottaa. Kaverit ja muut baarissa mutta pidin pintani! En olisi niitä inttiuhoamisia jaksanutkaan kuunnella siellä baarissa.

Vittu kun vituttaa, ei ois pitänyt ottaa niin paljoa, en päässy kenenkää muijan seuraan enää kun tuli otettua liikaa :D

Jos sitä lähtis tavoista poiketen yökerhoon puistäytymään tänään:) Tai sit kavereiden kanssa kotikännit. Täytyy kattoo mitä ilta tuo tullessaan.

Joopasen joo. Heräsin kolmen jälkeen vain huomatakseni, että vessa on melko siivottoman näköisessä kunnossa ja kolmen kuukauden päivärahat oli kadonnu lompakosta johonkin huitsin vittuun. Mielenkiintoista. Vielä kun muistaisi, miten olen selvinnyt kotiin asti...

Ei Turussa voi käydä vaan yhellä. Alkaa vituttaan kuitenkin niin paljon...

Nojoo, totta :D

Eihän se sit mihinkään yhteen jäänyt. Ehdin kiertämään kolme baaria ja kaveriporukkaa, joiden kaikkien seurassa tuli otettua pari... Lopputuloksena se, että tänään oli aika vaikea herätä töihin.

ja mä en kyl ymmärrä sellasii jotka lähtee parille tai jotai vastaavaa. Sillo ku sitä renkkuu otetaa ni ollaa kännissä, jos on pari kaljaa varastossa ni niit ei juoda huvikseen vaik saunaoluina, ne vittu säästetään sellaselle illalle ku otettaaa kunnolla

Eilen olin ihan tajuttomissa kaasuissa, mitää en muista mutta kaveri valaisi facebookissa xDDDDDDDD

niko
Mitä touhusin siellä jatkoilla???

Hannu
no pääasiassa heiluit housut kintuissa ja muna kädessä

Hannu
yritit saada seisomaa koko jengin edessä, muttei millään
sit hyväilitte jounin kans toistenne vehkeitä

Hannu
tungit pulloa[sammunut] jounin[/sammunut] perseesee, hakkasit kullilla sitä naamaa jne

Hannu
sä yritit kantaa sitä portais, tulit ite naama edellä mahalla niitä alas

Hannu
ei juma, onneks jatkot on videoitu
xD

Hannu
mulla on video missä nuolet oikee kunnolla teemun kans

Hannu
jätkät nuolee oikee kunnolla!

Hannu
ei jumalauta, jätkä sorvaa pulloa jounin hanurii videossa

Hannu