Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Älä vaan sano että pukkina heitit keikkaa Ullanlinnassa päin. Ite oli just mutsille menossa ja joulupukki meinas ajaa yli jalkakäytävällä pienellä valkosella autollaan (reinot jalassa).
Asun kyllä Helsingissä ja auto on pieni ja valkonen, mutta pukkikeikat heitetty maaseudulla mustalla pakettiautolla selvinpäin ja tällä hetkelläkin olen yli 100km pääkaupunkiseudusta. Eli nyt syyttävä sormi toiseen suuntaan! :D

Edit: Kävin myös tänään sauhuilla joka kerta reinot jalassa. Ei omat, mutta reinot kuitenkin...

Asun kyllä Helsingissä ja auto on pieni ja valkonen, mutta pukkikeikat heitetty maaseudulla mustalla pakettiautolla selvinpäin ja tällä hetkelläkin olen yli 100km pääkaupunkiseudusta. Eli nyt syyttävä sormi toiseen suuntaan! :D

Huhhh! Thank god. :D

Huhhh! Thank god. :D
Ja lisätään vielä, että en ollut itse edes auton ratissa tänään. On muuten paskaa hommaa toi pukkina oleminen, mutta niin sitä tänäänkin vaan tuli parissa tunnissa tienattua pitkälti kolmatta sataa kyseisellä hommalla. Ens vuoden joululomalla oon kyllä niin kaukana Suomesta, ettei kenelläkään käy edes mielessä, että voisin pukin hommia hoitaa...

Mukava se vaan on kaiken jouluhösötyksen jälkeen vaan olla ja kuunnella omaa musaa ja ottaa pari siivua viunasta. Huomenna sitten taas pitää lähtee naapurien kinkut syömään ja juomaan viinakset :puntti:

järkyttävä krapula. just sellanen et tulee pian kaikenlaista tilpehööriä pelkokohtauksia jne. no sillä se lähtee millä on tulluki jahka kotiin pääsee... : )

Se ois olutta ja kinkkua kaverin kanssa, ja myöhemmin nokka kohti baaria! :joulu5:

Mimosaa alkoi upota puol ysin aikaan aamulla kun avattiin joulupäivän lahjoja neljä tuntia kuusen äärellä :D Mä tuun useemminkin jenkkeihin viettää joulua.. Pieni hutikka päällä, nyt alkaa leffamaraton!!

Hirvittävää kauheampi ja mieletöntä älyttömämpi oksennusdarra. Laattasin koko yön, sitte aamulla, sitte iltapäivällä alko vesi pysyy sisällä joskus viiden jälkee, vieläki tekee helvetin pahaa..

Taitaa alkaa tipaton tammikuu, ja vois muutenki vähä tarkistella näitä elämäntapoja. Ei o kivaa tälläset superkrapulat potenssiin 2

Hyvää joulua Pakkotoisto! Nyt vähän armeija loma känniä kehitellään, kohta paikalliseen tanssi mestaan yötä jatkamaan, over and out! :D

Hirvittävää kauheampi ja mieletöntä älyttömämpi oksennusdarra. Laattasin koko yön, sitte aamulla, sitte iltapäivällä alko vesi pysyy sisällä joskus viiden jälkee, vieläki tekee helvetin pahaa..

Taitaa alkaa tipaton tammikuu, ja vois muutenki vähä tarkistella näitä elämäntapoja. Ei o kivaa tälläset superkrapulat potenssiin 2

Amatööri.

Kolmas päivä putkeen ja kaupasta huomenna neljättä hakemaan. :dance:

Back
Ylös Bottom