Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Viides olut menossa. Eräänlaista kalsarimhommaa. Tuo shakkiasia jäi sen verran vaivaamaan, että onko eri puolilla peräti eri olutta nappuloissa vai hämääkö nappuloiden väri? Jee jee.

Olihan niissä, toinen pelaa tummilla ja toinen vaaleilla (oluilla). ;) Jos kerta näkee vaivaa, niin näkee sitten kunnolla kans. :dance2:

Vastakysymys: mistä nappuloista sä puhut?

Olihan niissä, toinen pelaa tummilla ja toinen vaaleilla (oluilla). ;) Jos kerta näkee vaivaa, niin näkee sitten kunnolla kans. :dance2:

Vastakysymys: mistä nappuloista sä puhut?
No noista shakkipelinappuloista eli -laseista. Virallista nimitystä en tiedä. :D

No noista shakkipelinappuloista eli -laseista. Virallista nimitystä en tiedä. :D

No voihan hyssykät. :D Shakkipelissä on shakkinappulat, tässä tapauksessa oli ne vain vaihdettu shottilaseiks ja mun mielestä ne oli ihan värittömät. :D Sori, en halunnu rautalankaa vääntää, mua vaan häiritti ku sanoit "hämääkö nappuloiden värit". :D :D

ÖRrr, jekkua 0,5 absinttia lonkeroa Muscattia... saunaa Dance Stagea, sikaria isoa ja pientä hyviä frendejä pizzaa nakkarin ranskiksia... Hyvin menny 20 vuotis synttärijuhla! Ja äsken Ehrmannia :D Hyvillä mielin nukkumaan voi kohta puolin mennä :)

Poliisisedän kyydillä himaan, että sellanen ilta. Välillä vituttaa että viina on olemassa :curs:

No voi juma, täälhän ois ollu paljon porukkaa liikenteessä. :rock: Viisauksissani sitten unohin käydä tarkistelemassa tilannetta täällä sen jälkeen ku olin eilen kirjotellu, joten vetäsin vaan kalsarikännit ja unohdin baarit.

jaahas, ihan pikku pikku krapula vain tänään.. pitkästä aikaa näin, vielä kun saisi niin paljon aikaseksi että hakisin kaverilta pyörän ja lätyn vaikka maxista tai jostain...

Back
Ylös Bottom