Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
tänään olin juomassa. sain mm. tietää että tyttö johon olin pitkän aikaa ihastunut ja johon ehä olin viel'kin on varattu. helpotti elämää kummasti tuo tieto. tajusin kanssa että pitkän aikaa oon pyöriny baareissa vaan sen takia ettö olis maholllisuus päästä johonkin kontatiin naisten kanssa. jos nyt jättäis turhat ryyppämiset ihan koko naan pois. ihan vitun turhaa, ei kuitenkaan onnistu ikinä. selvänä on kivempaa, mavemaksimitki nousee paljon nopeempaa jos ei juo. nyt jos olis ilman kaljaa uuteen vuoteen tai vaikka vitusti pitempään. tänään lähin baarista pois kesken ikllan kun tajusin nämä pari juttua. nyt oon ihan ttytyväisenä kotona. asiat tärkeysjärestykseen ja baariin lähen naisten takia vasta sen jälkeen kun oon vetäny 200 maasta. katkerana runkkarina jatketaan tästä pitj
kän aikaa etenpäin. hyvää loppuiltaa.

tänään olin juomassa. sain mm. tietää että tyttö johon olin pitkän aikaa ihastunut ja johon ehä olin viel'kin on varattu. helpotti elämää kummasti tuo tieto. tajusin kanssa että pitkän aikaa oon pyöriny baareissa vaan sen takia ettö olis maholllisuus päästä johonkin kontatiin naisten kanssa. jos nyt jättäis turhat ryyppämiset ihan koko naan pois. ihan vitun turhaa, ei kuitenkaan onnistu ikinä. selvänä on kivempaa, mavemaksimitki nousee paljon nopeempaa jos ei juo. nyt jos olis ilman kaljaa uuteen vuoteen tai vaikka vitusti pitempään. tänään lähin baarista pois kesken ikllan kun tajusin nämä pari juttua. nyt oon ihan ttytyväisenä kotona. asiat tärkeysjärestykseen ja baariin lähen naisten takia vasta sen jälkeen kun oon vetäny 200 maasta. katkerana runkkarina jatketaan tästä pitj
kän aikaa etenpäin. hyvää loppuiltaa.

veit lähes kaikki sanat suustani..

Näiden masentavien raitistumistarinoiden jälkeen voidaan palata viinanhuuruiseen maailmaan...

Tänään pienet suojat lonkerolla, konjakilla ja pihvillä. Huomenna itsenäisyyspäivän aamiaiseks kuohuviiniä ja pientä loiventelua ja nostelua Tuntemattoman ja marssien tahdissa. Illalla sitten keskisormet ojoon ku Astrid "Somali" Thors kävelee Linnan juhliin. Maanpetturi.

Joo eka purnukka aukesi tänään klo 11.00. Ruoka kaupassa ihmiset katsoivat jotenki vähä oudosti mikä lie. reilun 4kk raittiuden jälkee maistuu kohtuu hyvälle keitto taas. Aamulla pikkukännissä R kioskin lapsiperheetkin olivat jotenki äkäisen näkösiä. yllättävän helposti nousee alkoholi päähän ku vähä aikaa o juomatta.

Mulla se on ihan sama onko juomatta siihen ja siihen salitulokseen asti. Sit kun sen saavuttaa, ja alkaa huikka maistuun, niin taas olla samassa pisteessä, kuin aiemmin...

Joten se on ihan sama, vaikkei yrittäs mitään vaan keskittyy vaan siihen dokaamiseen.

Huhuh olo on kuin pikkutytöllä muutama siideri ja jäbä on iha sekasi ^^. Toivottavasti meilläkin onnistuneet pikkujoulut ja paljon kinkkuja <3

Huh, ilta vähän venähti tässä, mutta minkäs teet kun rakkaus, frendit ja armoton jammailu saa vallan... Voisi tässä suihkun kautta iskeytyä x-asentoon sängylle ja nukahtaa hymyillen.

pitää nyt taas ilmoittautua. Ei oo vähään aikaan tullut taas otettua, mutta kolme Crowmoorea tuntuu kilahtavan melkosesti kalloon :). Wanhojen kaverien tapaamista tarjolla ja odotettavissa kiva ilta!

Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin, Pikkujouluihin,

Ou jeaaah.

Joo eka purnukka aukesi tänään klo 11.00. Ruoka kaupassa ihmiset katsoivat jotenki vähä oudosti mikä lie. reilun 4kk raittiuden jälkee maistuu kohtuu hyvälle keitto taas. Aamulla pikkukännissä R kioskin lapsiperheetkin olivat jotenki äkäisen näkösiä. yllättävän helposti nousee alkoholi päähän ku vähä aikaa o juomatta.
Itse menin kerran aamulla aurinkolaseissa kauppaan ettei myyjä huomaa että oon pienessä humalassa. :D

Reinzell, Ootko tänään pikkujouluihin menossa, vai?

Harvemmin tulee tähän triidiin ilmoiteltua touhujansa, mutta nytten on mäyräkoira alkanut hupenemaan. Otin alle Bunnahabhain 12yo:ta lasillisen ja nytten varmaan ihan talousoluella mennään ja pelaillaan kaverin kans änäriä boxilla. Saapa nähdä.

Eilen oli vahvassa humalassa... Taas..
Sain kuin sainkin hoidettua itselleni, pakko myöntää aika kuuman seuralaisen yökylään baarista. Vittu ku toi rakkauden fyysinen ilmaisu ei multa oikein luonnistu kovassa kännissä ni tais olla aikamoista säätöä koko homma ja aika kylmäks jäi tyttö ja allekirjoittunut.
Onneks en muista kaikkea..:pano:

Back
Ylös Bottom