Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ja on tainnut alkaa piikittelemäänkin itteään ;/ voivoi..

EDIT: on nyt ihan pakko ottaa yks quote:

"Ei mun oo mitenkään pakko, enkä mä oo nytkään pistäny neljään päivään paitsi tänää kahesti ja eilen kerran ku koitan vähän pitää taukoo ettei suonet kärsi ihan hirveesti. Nimitys nisti on vähän ikävä, se on just semmonen olotila ettei voi olla ilman vetoi vaikka haluis, mä pystysin kyllä oleen jos ei olis pientä piikkihimoa ja halua nauttia päihteitä." -iloinenhylje

Ja on tainnut alkaa piikittelemäänkin itteään ;/ voivoi
:lol2:

Hyvä vaan, että tuollaiset tyypit poistuvat meidän joukosta. Sori vaan kaikille, joita loukkaan tällä kommentilla, mutta kun ilmeisesti miehellä ei ole edes kiinnostusta parantua ongelmistaa, niin senkus antaa mennä sitten.

Jahas tänään pistän kolmen viikon baarittoman putken poikki ja aion juhlia sitä oikeinkin kunnolla :) Hyvää kaljaa ja tomcollinseja kotona ja baarissa sitten drinkkiä drinkin perään :rock:

Niin ja meen kouluun heti klo 9.00 huomenna :rolleyes:

aivan helvetin hirvee olo, ei mitään muistoja loppuillasta... kämppä on ku pommin jälilt ja meni puol tuntia että löysin puhelimen, vois kohta varmaa lähtä ninwee hakee lättyä...

Taas vaikuttaa sellaista kinkeriä olevan tarjolla sekä tänään että huomenna, että menköön vielä tämä viikonloppu sivistyneesti täydellä höyryllä.:kippis1: Sitten voisi vähäksi aikaa rauhoitella, tullut maisteltua viime viikkoina sen verran tiheään... Ei ole Suomessa halpaa, ei.

Karpalolonkero suhahti auki. Vaikea sana muuten kännissä...:jahas:

Mä tilasin kesällä aina suoraan kalpalolonkeloa ku en jaksanut kikkailla ärrien kanssa :D

Mun darra alkaa mennä ohi. En oo aikoihin ollut niin perseet kuin eilen. Ihmettelin vähän et miks porukka lähettelee mulle viestejä aamulla, mutta vastaus löytyi omasta sent items-kansiosta :jahas: Haluan alkolukon puhelimeeni.

Ois kinkerit ollu tarjolla tälle päivälle, mut ne edellyttää enemmän sosiaalisuutta kuin mihin mun asperger-sydroomaan ja saatanan kamalaan lesbotukkaan sopii, joten jäin kotiin vetämään bisseä ja kattelemaan Roomaa. Atia of the Julii on muuten aikas hottis! Ja joo, olen päissäni.

Back
Ylös Bottom