Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään viina virtaa suonissa! Vitutukseen ei kannattaisi (ehkä) juoda, mutta.. näin se vaan menee! :kippis1:

Hiukan nyt mehua on pakko ottaa. Ihan vähän vain.

Viski, olut jne.
Näyttää olevan muidenkin suosiossa :) 1karhu ja 2 savukarhua + 3 leijonaa viskiputelin jämät heivaisin kokan kanssa alas, toi savukarhu maistuu muuten vähäkään lämpimänä suhteellisen makealle helvetille :urjo:
Nyt pitäis jatkaa keskustaa kohti, onko alfauroksilla mitään hyvää lihatiskiehdoitusta tsadissa :pano: ?

Ja niinhän tässä käy, että kevyehköt kalsarikännit (6 keskiolutta, 3 gin-lonkeroa) näyttävät kaatuvan baarissa käväisyn puolelle kun sinnikäs kutsu kuuluu. Noo, hyvinhän tässä vielä ehtii.:D

saatana, taas meni ilta baarissa eikä mitään ihmeellistä tapahtunut, illan ainoa kontakti vastakkaiseen sukupuoleen otettiin mäkkärin jonossa aivan hirviässä tunnelissa :rock:

ps. oulun cabaree on paska paikka, täynnä ahistavia pintaliitoteinejä ja juotavaa saa jonottaa kolme varttia, paskaa!

pss. kolmen aikaan kannattaa tilata kaks kossuvettä ilman vettä, jäillä...

Tämän päiväinen puhelinkeskustelu....

Pirr.......!!!!!
(Heräilen, päätä särkee on ihan vitun paha olo ja ajattelen että heitän koko kapulan ikkunasta mäelle. Vastasin kuitenkin..)

- Öö... (Hyvä alotus multa!?)
- Missä helvetissä sä oikein olet?
- Anteeks...?
- Nii, että missä helvetissä sä oikein olet?
- Siis miten niin? (ärtyy..)
- No kun sä et oo täällä!
- Siis missä vitussa mun nyt pitäisi olla? (ärtyy enemmän)
- Täällä töissä!!!
- Ai?
- Olit kuulemma luvannut eilen illalla xxxx:lle että tuut tekee tämän päivän iltavuoron ja mä en pääse täältä lähtee ennen kuin sä tulet töihin.
- MITÄ? :david:
- Eli oletko sä tulossa?
- Joo............ KLIK!

Vähän aikaa piti keräillä ajatuksia, että mitä helvettiä? Viina ei vain sovi toisille ja nyt se tuli TAAS todistettua. Äkkiä pika :urjo: ja suihkun kautta helvetinkyytiä töihin.
Olo on aivan perseestä, päätä koskee, väsyttää aivan järjettömästi ja vituttaakin kieltämättä hiukan.

Matkalla ajattelin, että en varmaan ikinä juo enää viinaa, mutta päätin muuttaa hiukan suunnitelmaa... Tästä lähtien jätän vain puhelimen kotiin kun lähden ryyppäämään! :rock:

Tämän päiväinen puhelinkeskustelu....

Pirr.......!!!!!
(Heräilen, päätä särkee on ihan vitun paha olo ja ajattelen että heitän koko kapulan ikkunasta mäelle. Vastasin kuitenkin..)

- Öö... (Hyvä alotus multa!?)
- Missä helvetissä sä oikein olet?
- Anteeks...?
- Nii, että missä helvetissä sä oikein olet?
- Siis miten niin? (ärtyy..)
- No kun sä et oo täällä!
- Siis missä vitussa mun nyt pitäisi olla? (ärtyy enemmän)
- Täällä töissä!!!
- Ai?
- Olit kuulemma luvannut eilen illalla xxxx:lle että tuut tekee tämän päivän iltavuoron ja mä en pääse täältä lähtee ennen kuin sä tulet töihin.
- MITÄ? :david:
- Eli oletko sä tulossa?
- Joo............ KLIK!

Vähän aikaa piti keräillä ajatuksia, että mitä helvettiä? Viina ei vain sovi toisille ja nyt se tuli TAAS todistettua. Äkkiä pika :urjo: ja suihkun kautta helvetinkyytiä töihin.
Olo on aivan perseestä, päätä koskee, väsyttää aivan järjettömästi ja vituttaakin kieltämättä hiukan.

Matkalla ajattelin, että en varmaan ikinä juo enää viinaa, mutta päätin muuttaa hiukan suunnitelmaa... Tästä lähtien jätän vain puhelimen kotiin kun lähden ryyppäämään! :rock:

Se on vitun kauheeta saada tollanen puhelu, itellä pari kertaa tapahtunu.. :curs:

:urjo:Näi pahaa krapulaa ei oo ollu monee kuukautee. Koko päivä menny sängys maate ja ei oo pystyny syömää mitää. Ei tuo raaka viina sovi kaikille.

Mulla menee asiat nyt niin perseelleen, että päätin juhlistaa sitä yhdellä samppanjapullollisella.

Maistuu kyl ihan paskalta, mutta ihan sama.

ja aamulla viideltä töihin.:haart:

Back
Ylös Bottom