Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jep jep, juuri kotiutunut anoppilan rapujuhlista, olin näköjään sammunut siellä eteiseen. Onneksi anoppi antoi kotiin vietäväksi kaljaa ja lonkeroa niin voi siirtää krapulaa huomiseen. Oli vielä aamulla innoissaan mun ja tyttärensä naimisiinmenoaikeista, joten eipä täs mitään hätää.... kippis!

Unelma-anoppi ainesta. Suosittelen menemään nykyisesi kanssa naimisiin ;) Itse sain ex-anopilta korville kun koulunpäättäjäisten seuraavana aamuna menin vielä hieman humalassa kylään.. Ja sä säät jopa ilmasta viinaa :wtf: ei oo kaikki nyt tasan.

Itse aiheeseen: Ei oo krapulaa vaikka jekkua meni lasillinen jos toinenki :)

darraa.... mahtavaa.

Onko tää topicci vähän hiipunu aikasemmista ajoista vai kuvittelenko vaan? :wtf: No mut vedetääs vähä karhua perjantai-illan kunniaks :dance:

vittu oon sekasi. pakko tulla avautuu. petin muijaa ja kaikkee voi vittu kaikki on hienosti. Ja ooon vitun kännissä. taidan mennä nukkumaan. MItään en oo tehny väärää. Jos nää bisset kaataa päällee nii siitä ssaa kuulemma jotain supervoimia, pitäää kokeilla varmaa

Ihan hyvin uppos tuo Matrix Revolutions muutaman kaljan pöhnässä, vaikka aika paska leffa onkin. Sopivassa mielentilassa kuitenkin aika vaikuttava. Jos ottais vielä pari Grafenwlderia ja vähän pokeria. Huomenna sit otetaan kunnolla. :kippis1:

Jeij. Kävin Turun Onnelassa. Kyllä se nykyään on melko teini-ikäisten paikka, mutta ei kai siinä sitten mitään. Uuden faceliftin myötä siitäkin tulee toivottavasti korkeammalla ikärajalla varustettu paikka.

Setä juo VIINAA ja joraa!

Bowie tribuutti apollossa. Ei voi mennä pieleen, koska se on joko hillitöntä perseraiskausta tai oikeasti hyvä cover-juttu. Ja ehkä siellä soi Bowie muutenkin koko illan. Tää on jo parin tunnin päästä, joten aloitin juomaan VIINAA jo kahelta. Join jallua ja vettä, nyt juon tasavaltaa ja blandista. Hyvää on.

Illalla retroillaan. Tavastialla on lauantaidisko. Ennen diskoa joutuu vielä juomaan snadisti VIINAA ennenkuin tanssijalka alkaa kunnolla vipattaa.

Töitä olis vitusti ja rahat on ihan finaalissa, mutta VIINAN juomisessa on se hyvä puoli, että tollaset merkityksettömät asiat unohtuu kun jallu karaisee kurkkua. Saan kai päivän rentoutua?

Tjaa, jos vaikka tänään taas... kun nyt kerkee skriivaan,......... ei joka reissua voi ennalta tietää.

voi vittujen kevät, apinat jumitti maakuntiin eikä saa kyytiä tänne prkl!

noh, onneks oon kännis ja pari muuta kaveria tulos kuiteski messii... -> smirnoff

Mä haluaisin jonnekin istuksiin ja parille nyt. Kaikki muut vaan nyhvää jossain.

Anyone?

Ei pitäny mennä näin, mutta kivalta tuntuu!! Pullo viiniä lepää tyhjentyneenä ja kaikkensa antaneena. Kai tässä on vielä lähdettävä viipottamaan baariin :D Tanssipakara ja -jalaka vipattavat molemmat nii mahottomasti että ei voi minkää..

jeah kivaa oli baarissa taas valkovenäläinen maistui oikein makoistalta, mutta en tajua vodka martini hypeämistä ei edes ole niin hyvää? miksei vaareista saa KREAKOLALA vodkaa???

Joinpa hiukkasen. Nyt olen selvänä kuiteskin.

Back
Ylös Bottom