Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Emmä uskaltanu, oon sulle huonoo seuraa :D
Ei oikeestaan käyny ees mielessä.

Olin kuskina ja heitin kaverin passioniin. No sit jäin ite yhdelle. ei mulla ollu ees korttia, eikä käteistä.
Sit meni pari lisää ja pari Long Slaissia. Sit viä fisuja ja lonkeroo lisää.

Alen kautta Loveen ja siellä tappiin asti. Ihan nakit ja muusi. Taksilla kaverille jatkoille.

Vähän aika aamulla sai muistella, että mihin se auto jäi.
No sehän jäi sinne mihin ne muutkin autot aina jää. PASSIONIN pihaan prkle.
hä.. Mehän ollaan Mansen paras tutkapari, kukaan ei edes puhu meille. Siks me aina juodaankin niin helvetisti. Eihän me edes puhuta toisillemme, tuskin tunnetaan. Se ois kännin paikka. Kovan kännin.

Vai oli TAAS muistivaikeuksia? Mä en ainakaan muista mitään.. :D

Tänään jos lähtis kokeileen lähteekö näpistä...

Tunnin sisäl pitäs lähtee mökille. Ei uskalla viel käyä juomaa ku saatan joutuu rattii, tosin kerkee sitä illal ja yöl juua mielinmäärin

1 siideri + 10 tequilashottia takana :)

Kyl täytyy sanoa et kyl toi terävä pistää kehon vetreeks ihan erilailla yleensä kestää se 12 kaljaa et on pienissä, mut noi kun on vetäny (ja viinasta 6 kk:n tauko) niin kyl alkaa silmät jo vähän hakeen, 2 h sitten on korkattu :D

Illalla ois klamydia paikallisessa. Kävin hakee litran suomiviinan. Jos viettäis juntti-illan :kippis1:
ps: Kellään ylimääräistä Koffin lippistä?

Itse juon päivittäin olutta, mutta vain 3- max.4 pientä. Humalaan en juo koskaan.
Oli asunut Prahassa, ja siellä on normaalia juoda joka päivää mutta pienet annokset. Kotoisin olen Islannista, Suomessa asun 9 vuotta.
Olut maistuu, mutta vain pienissä annoksissa joka päivää, aina ennen nukkumismenoa yöllä. Treeneissä se ei haitta kun juon vain vähän.

Eilen piti mennä yhdelle parin työkaverin kanssa. Parkkipaikalla sattui sitten pienoinen kolari -> auto enemmän tai vähemmän paskaksi -> vitutus -> humala :jahas: Heräsin duunikaverin luota onneksi suht krapulattomana ja menin yhdeksi töihin, missä olikin sit helvetinmoinen mylly päällä heti alusta. Duuni poistaa kyllä krapulan aika tehokkaasti, ei ehdi miettiä sitä ollenkaan ja unohtaa pahan olon :D

Tänään olen kai kuskina, pojat uhkasivat tulla tänne aloittelemaan. Saa nähdä mitä siitäkin tulee.

Tänään pitää varmaan helsingin yötä hiema tarkastaa saunan kautta. :kippis1:

Hyvää boolia :) Mitähän tästäkin tulee :D

Itse juon päivittäin olutta, mutta vain 3- max.4 pientä. Humalaan en juo koskaan.
Oli asunut Prahassa, ja siellä on normaalia juoda joka päivää mutta pienet annokset. Kotoisin olen Islannista, Suomessa asun 9 vuotta.
Olut maistuu, mutta vain pienissä annoksissa joka päivää, aina ennen nukkumismenoa yöllä. Treeneissä se ei haitta kun juon vain vähän.
Kiitos että saan juoda teidänkin puolesta. :kippis1:

2 kaverin läksiäisiin kohta pitäisi mennä. Känni päälle niin helpottaa flunssasta oloa :thumbs: Nii, ja huomenna mummon synttäreille pirteänä poikana 13:00 :D

Johan vain sitä tuli taas juotua.. 4h unta ja jo on ihminen pystyssä ja virkeä. Miten se voikin aina ryyppyreissun jälkeen tuntua helpolta muuttaa elämän tapoja.. Mutta aina siitä lipsuu.. Pitäisi melkein harkita blogin perustamista niin kykenisi omaa toimintaa tarkkailemaan:puntti:.

Jep jep, juuri kotiutunut anoppilan rapujuhlista, olin näköjään sammunut siellä eteiseen. Onneksi anoppi antoi kotiin vietäväksi kaljaa ja lonkeroa niin voi siirtää krapulaa huomiseen. Oli vielä aamulla innoissaan mun ja tyttärensä naimisiinmenoaikeista, joten eipä täs mitään hätää.... kippis!

Back
Ylös Bottom