Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
nyt on taas kännipäällä!!!! vituttaa! työt loppuu joulukuussa! töitä ei ole tarjolla! ei oikein ole koulutusta mihinkään :S olen työpaikalla vuosien saatossa edennyt uralla eteenpäin ja päässyt johtoon ! ja nyt saa lopputilin ! ja pitäis kaikki aloittaa alusta ... asuntovelka 300k kyllä pistää ettimään töitä .. 2kuukautta aikaa löytää töitä , ilman kunnon koulutusta on aika vaikeeta.... nyt tienannut +5000e kuukaus ja asuntolainaa lyhentänyt 2000e kuukaus nii ei oikein ole varaa mennä siivoojan hommiin , ei riitä edespalkka asuntolainaan :( onneks on viinaa täksi illaksi :(

mä oon vaan juonut 4 englantilaista tuoppia guinnessia puolen tunnin sisään, mutta koska mä en yleensä juo juuri mitään, niin oon ihan perseet. Hip hei.:dance:

Perjantaina klo. 20.00
Kohta alkaa vituttaan, lähen satavarmasti baariiin tänään,.

Ja nyt jo takas kotona maanantaina aamuna... Samantein duuniin.
Ihan rikki ja poikki, rankkaa....

Vattu mikä krapula. Oksensin vielä 11 aikaan illallakin. Vieläkin on paha olo. Sain eilen syötyä yhden purkin ananasta(joka tietysti tuli myöhemmin ulos).

Ajaijai.... Opiskelut pakottaaa ottamaan siloon ku aikataulu parhaiten sopii. Eli maananataina iltapäivästä :D Nyt siis looginen väli painua pehkuihin ja olla virkeänä koulussa vielä huomenna :D Mukavaa1 tätä voi harrastaa useamminkin

Eilenkin lähti ihan näpistä...

Yheksältä aamulla vielä päissään... Melko saavutus, ku menin kuitenki nukkumaan jo puol kaks. Hyi helvetti.

Etkä mua kutsunu..

Emmä uskaltanu, oon sulle huonoo seuraa :D
Ei oikeestaan käyny ees mielessä.

Olin kuskina ja heitin kaverin passioniin. No sit jäin ite yhdelle. ei mulla ollu ees korttia, eikä käteistä.
Sit meni pari lisää ja pari Long Slaissia. Sit viä fisuja ja lonkeroo lisää.

Alen kautta Loveen ja siellä tappiin asti. Ihan nakit ja muusi. Taksilla kaverille jatkoille.

Vähän aika aamulla sai muistella, että mihin se auto jäi.
No sehän jäi sinne mihin ne muutkin autot aina jää. PASSIONIN pihaan prkle.

Back
Ylös Bottom