Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
ihan pieni darra vaan, onneks... pitäs lähtee sukuloimaan :P

ei vittu mikä darra... pijeltiin tupareita kämppiksen kanssa ja tienattiin muutamat valituksetki, kämppä on täynnä pulloja ja kaikki hukassa.... jäätävää -_-

Huomenna kutsuu Onnela ja Lakkia Odotellessa -bileet :D:jahas: Pitää ottaa hiukan rauhallisemmin ku torstaina aika ikävä päivä olla jumissa.

Joo eihä täs oo menny ku viimeisestä 16sta päivästä 13 sekasin. No kaikkee muutki siin sivus. Aiheuttaa passiivisen ja moraalittoman olon, en suosittele.

Tää pakkiksen selaus jääny nykyää vähä vähemmälle. Jaksanu ees salil puoleen vuoteen käydä. Kevättalvella söin vähä sinneppäi liikuin ni lähti yli 10kg ja vyötärölt -6,5cm. Ei se niin vaikeet. Vaikeint on motivaatio. Tääl ny seurannu lähinnä salkkari ja bb ketjuja :D Mut mul nyt ollu kaikenlaist muutaki. Mut se niist täällä. Go for it, my boyz!

Naurattaa vaa mielessä, kun joku tulee tänne ihan leijana "join eilen 30 olutta ja olin ihan c8".

Kuinkahan tänään nyt käy - oonko ihan tuutereis vai pystynkö olla kova ja sanoa ei liialle viinalle :( Wasa by Night edessä eli porukkaa liikkeellä ja kaiketi paljon tuttujakin - huono homma tavoitteelle olla juomatta. En aio metsästää ilmaista t-paitaa vaan istua yhdessä baarissa koko ilta - hyvä homma tavoitteelle. Avasin jo ekan alottelujuoman - very bad :D

Toisaalta en ollu lauantaina missään, joten kai voin antaa ittelleni anteeksi, vaikka en tavoitteessa pysyisikään :)

noni
oon tääl, kännis vailla seuraa, jotai kehii, mä vaik ite alotan vitsillä:

Oli ilta, ja aviopari makasi vuoteessaan. Vaimon sammutettua valot ja käperryttyä peitto ympärillään nukkumaan, mies pani yölamppunsa päälle ja alkoi lukea kirjaa. Lukiessaan hän välillä kurotteli vaimonsa puolelle ja hipelöi tämän mirriä. Mies teki tätä muutamia kertoja, mutta vain pienen hetken kerrallaan. Sitten hän aina lopetti ja jatkoi kirjansa lukemista.
Vaimo alkoi vähitellen kiihoittua tästä ja arveli, että mies etsi vastakaikua rohkaistuakseen ja mennäkseen pidemmälle.Vaimo nousi vuoteesta ja alkoi stripata miehen edessä."Miksi otat yöpaitaasi pois?",kysyi mies selvästi hämmentyneenä.
"Sinähän koskettelit minua", vaimo sanoi: "Arvelin, että se oli tarkoitettu esileikiksi rakastelulle"."Höh, ei ollenkaan",mies tokaisi."No, mitä sinä sitten kuvittelit tekeväsi?", kysyi vaimo närkästyneenä.Mies vastasi: "Minä vain kostutin sormiani kääntääkseni sivuja..."

Tuli sitten poljettua pyörällä 4 aikaan t-paidassa kun joku oli pölliny narikasta mun takin. :eek:
Oli kuulemma ollu ihan pakkasta. Onneks olin ottanu lämmikettä sitten hieman reilummin kun matkaa oli se 4 km pyörällä. :kippis1: :whip:

Tuli sitten poljettua pyörällä 4 aikaan t-paidassa kun joku oli pölliny narikasta mun takin. :eek:
Oli kuulemma ollu ihan pakkasta. Onneks olin ottanu lämmikettä sitten hieman reilummin kun matkaa oli se 4 km pyörällä. :kippis1: :whip:
Mä kävelin joskus 3km -20c t-paidas ku joku homo oli kans pölliny mun takin :jahas:

Sain jokin vuosi sitten narikasta hyvän, uuden takin omani lisäksi - onneksi, koska ulkona oli sellanen parinkymmenen asteen pakkanen, niin extratakki lämmitti kivasti. Eilen viimeksi tarttui yks ylimääräinen takki mukaan.

;)

Back
Ylös Bottom