Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
mun mielestä on hianoo herää kännissä!
oikeesti, se on mahtavaa ku menee aamupissalle ja päässä heiluu
mut tästä seuraa aatelis-darra

Eilen piti olla sivistyneesti bileissä, mutta sieltähän piti kunnon pohjien jälkeen lähteä baariin.. Noh, tili nolliin ja semmonen on oloki :curs: Olemma jo uudessa noususa

perkeles, en tiedä saako tälläistä julkaista täällä mutta nyt loppu juominen taas pariks kk. kunto laskee vaan joka kerta kun pulloon tarttuu . (en ole edes krapulassa)

Heräsin tänään hiukan ennen kuutta. Illalla :jahas: Oli ihan hirveä olo... Nyt vasta alkaa helpottaa.

Käytiin testaamassa The Monkey, Turun uusin yökerho. Oli ihan jees, tykkäsin sisustuksesta ja palvelu oli tosi hyvää. Porukka ei vaan vissiin ole vielä lämmennyt sille, sillä paikka oli aika tyhjä. Ikärajan laskeminen 18v auttaisi varmaan, nyt se taitaa olla k-20 (pääsin naamalla sisään).

Vitutuskännit menossa, oluen voimalla eteenpäin.

Onkin aikaa siitä kun oon tiistaina lärvit vetässy.

Pitäisikö opetella ryypiskelemään yksin, niin saisi ajan kulumaan leppoisammin?

Pitäisikö opetella ryypiskelemään yksin, niin saisi ajan kulumaan leppoisammin?

Tai sit teet kuten minä, eli hankit kämppiksen. Et ole ikinä yksin. Nytkin juodaan kaljaa ja on oikein leppoisaa, vaikka mennään huomenna kumpikin ysiksi duuniin ja kouluun :D

Vittu sä oot pelle:) "sisf vittuugt mä onh kännisshhää" eiks ni:dance: ?

Oli kyllä sellaset ufo kännit että hävettää suhteellisen paljon. En mä normaalisti hei ;)
Joo ainii, taisimpa hankkia varotuksen tälle foorumille kyseisenä yönä :david: Muistan kyllä olleeni koneella mutta että noin tyhmästi perseilly :wtf:

Back
Ylös Bottom