Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen piti mennä kaupunkiin porukalla tutustuun. Tuli sitten eilen "vähän" otetutta mukia. :kippis1:
Ei tänään oikeen sitten koulu napannu kun hirvee kanuuna. :(

Huomenna olisi omat synttärit ja olisi hyvältä vaikuttava bändikin esiintymässä paikallisessa huomenna. Kuinkahan syvän etunojan sitä ottaisi?

No miten niin taas? :D Joka ikinen päivähän mä juon, mut silti kohtuudella ku en oo kunnon kännissä kun ehkä kerran viikossa. Kato pitäähän mun pitää kuntoa yllä.

Hei kanssajuopot! Määhän oon unohtanu täällä kertoa, että lähen nyt 26pv juomaan valkovenäläistä ennätystehtaaseen. Viimeistelin kisakunnon tossa perjantaina, n. 25 valkkaria ja kaikki tietty ykösellä. Ekaa kertaa maistoin selvinpäin, hyi saatana mitä litkua. Kuinkahan päissään sinne ohjelmaan uskaltas mennä....?
Eilen tuli sitten käytyä :kippis1:

Lämpiössä oli niin paljon viinaa varattu meikälle, että saa nähdä miten meni..... ja loput sai vielä matkaan!
Ei turha reissu, harvoin se maikkari mun kännit maksaa :hyvä:

Eilen tuli sitten käytyä :kippis1:

Lämpiössä oli niin paljon viinaa varattu meikälle, että saa nähdä miten meni..... ja loput sai vielä matkaan!
Ei turha reissu, harvoin se maikkari mun kännit maksaa :hyvä:
Jaa että hyvin meni :D Tiedäks koska tulee tv:stä? Se on pakko kattoo

Hyvin kait, en sitten tiedä kun sen näkee..... ei voi muistaa. Räikkösestä tais olla jotain puhetta? Haastoinkohan mää sen PataÄssään kisaileen? (ja tää ei sit oo niin kännistä kiinni, vaan jännityksestä? Ei muutkaan muistanu mitään, vaikka olivat ihan selvinpäin siellä)
Blogin puolella löytyy matkakertomusta jos jotaki kiinnostaa.
Ohjelma alkaa 13.9 ja mää oon alustavasti jaksossa kuusi.

Kiitos vielä tämän ketjun ihmisille! Ilman teitä ei tämäkään ois ollu mahdollista :kippis1: ;)

edit. Olihan se aika härskiä kun takahuoneessa kaikki reenailli omaa lajiaan. Kurkun pilkkomista, sormien napsutusta... ja mää istuin ja vedin valkkareita ykkösellä :D :D

Kyllä se vaan lomautettuna tulee nää arki päivätkin tissuteltua. Nyt vasta tajuan ja uskon että työttömyys edesauttaa alkoholisoitumista :kippis1:

Lol, fags!

Maanantain murheesta jäi viellä puolikas litran viski lekasta jäljelle. Eli nyt sitten juodaan "Something Special" pois. Ja mukaan suruun sitten aina kaljaa. Eipä edes kalorit harmita kun tässä murehtiessa on ruoka ollut niin pielessä että muutaman kilo tippunut paino joka olikin syksyn tarkoitus.

Back
Ylös Bottom