Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla kestää nykyään yhtä kauan darra ku on ryypännykki.. Eli kolme päivää keittoo on suunnilleen se kolme päivää krapulaa

edit: siis aamusta iltaan toki tää esimerkki

Perkule oli outo tilanne äskettäin baarin edessä juuri ennen sulkeutumista.

Taksista roikkui puoliksi ulkona mieshenkilö saamarin kovassa kossussa. Naiskuski ei saanut tätä ulos eikä sisään, yritti molempia.:D
Kävin auttaas ukon ulos autosta ja pystyyn mutta tää vaan rojahti suoraan katuun ja kuski kyseli et soittaaks hänny poliisit vai mitä hän tekee kun vaikka hän ajaiski tän jätkän esim. kotiin ni ei hän sais sitä ulos autosta.:D Pääty soittamaan poliisit.

~5min päästä menin uudestaan kattomaan tilannetta ni tää ukko oli taksin oven alla jumissa mahan kohdalta.:hyper: Siis oven ja katukivetyksen välissä eikä kuski saanut tätä irti. Upotin käden tän jätkän mahaan varmaan 30cm syvyyteen jotta sain oven siirrettyä pois päältä. En vieläkään tajua miten tää oli siihen jumiin päässyt mutta aika puristuksessa oli.:D

Noniin tässä vetäisin kunnon riisimuroaamiaisen ibumaxin ja vitamiinien kera ja nyt palauttelen hetken jonka jälkeen soitan paikallisen kebabfirman miehet tuomaan mulle safkaa. Eilinen meni taas niin ja näin, jospa sitä nyt pitäisi pidempää taukoa tuon suhteen.

Valehtelematta pöllö-öljytyt kielenkantani laukoivat eilen baarissa naisihmisille sellaisia sukkeluuksia, että piti välillä itsekin ihmetellä kuinka terävä olinkaan.:D

Tulosta tuli.:kippis1:

pää kipiä.... 20 minuuttia sitte puhalsin mittariin enkä saanu tulokseksi ku vaivasen 0.61 promillea.... Ei auta ku yrittää muuttaa nousuun tämä olotila ja soitella kyytiä kaljakauppaan

Ei jumalauta mikä olo... Enpä ole vähään aikaan tällasta darraa kokenut, sitähän on päässyt jo unohtamaan miten perseestä tää on.

Kaverit kyselee pelaamaan fudista.. Tulee mieleen se Kummelin krapulasketsi missä tullaan ehdottelemaan tälle darrasankarille lätkän pelaamista. "Ai nyt heti vai?"

Mä en mee ainakaan kuukauteen tohon baariin uudestaan, viina oli ihan liian halpaa. 1,5e drinksut kuulostaa taivaalle, mut ois se pitäny oppia, et se on aivan paska idea.

Alan varmaan tulla vanhaks, mutta ikinä.. siis IKINÄ edes monen päivän ryyppäyksen tai kaatokännien jälkeenkään oo ollu seuraavana päivänä paha olo ja vasta viime vuonna aloin saaha tequilailtojen jälkeen hedareita. Tää olo on aivan perseestä, oon uskaltanu syödä vaan 1/4 voileivän.

Lisäks se limppari niissä drinksuissa ei takuulla ollu lightia, mikä lisää tätä oloo, sillä mä en kestä sokeria paljoo kerralla, koska muuten tulee huono olo. Siis mulle tulee paha olo jo jos syön suklaapatukan yheltä istumalta.

Eka kesälomapäivä... joten laatikollinen Carlsbergiä jääkaappiin ja löhöillen iltapäivän viettoon. On se Calle vaan niin hyvää kylmänä... ja hyvää musiikkia seuraksi http://www.tolpat.net/
rock.gif
:dance:

Täytyy kyllä sanoa että tuo Carlsberg on ihan helvetin hyvää olutta. Ite pidän nykyään aina jääkapissa latingissa jokusen tölkin. Se on kyllä hieno juttu, että sittarista saa sen lavan Carlsbergiä kahellakympillä.:rock:

Alan varmaan tulla vanhaks, mutta ikinä.. siis IKINÄ edes monen päivän ryyppäyksen tai kaatokännien jälkeenkään oo ollu seuraavana päivänä paha olo ja vasta viime vuonna aloin saaha tequilailtojen jälkeen hedareita. Tää olo on aivan perseestä, oon uskaltanu syödä vaan 1/4 voileivän.
Mulla alko kanssa suunnilleen tossa iässä ekoja krapuloita tulla. Voin kertoa, että ne ei ollu vielä mitään siihen verrattuna, minkälaisia ne on nykyisin. Varsinkin jos useamman kuin yhden päivän juo putkeen, niin olo on ihan kammottava vielä pari päivää tapahtuneen jälkeenkin. Kauhulla odotan, millaista tämä on joskus nelikymppisenä. Ei silloin varmaan uskalla enää juoda ollenkaan.

Kai sitä voisi tännekkin kirjoitella välillä. Äsken tuli ensipuraisu.
Eksyttiin sitten erinäisten syiden takia joksikin aikaa Turun yökerhojen helmeen, eli Lyniin. Voi vittu mikä paikka ja mitkä ihmiset! 23.30 ja porukkaa lentää jo ulos, tytöt itkee porukalla, kun DJ ei soita heidän haluamiaan kappaleita ja lavalla pidetään mr. Young-kisaa. :worship:

Loppuillasta(taino, aamusta) piti soittaa poliisit burgeripaikkaan, kun jotkut mamut riiteli siellä keskenään. Mutta se oli kuitenkin vain yksittäistapaus, eihän noista mamuista ikinä mitään ongelmia ole! :kippis1:

Oliks ton aatun viestin tarkotus lohduttaa, masentaa vai pelotella :D

Noh jotain positiivistakin, ääni alkaa pikkuhiljaa palautua, enkä kuulosta enää teinipojan ja Rachel Kauppilan risteytykselle.

Oliks ton aatun viestin tarkotus lohduttaa, masentaa vai pelotella :D

Noh jotain positiivistakin, ääni alkaa pikkuhiljaa palautua, enkä kuulosta enää teinipojan ja Rachel Kauppilan risteytykselle.

Parempi kai se on sellainen kunto että kuulostaa sellaiselta eikä näytä sellaiselta.:pano::kippis1:

Back
Ylös Bottom