Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
En ole ollut enkä ole esittänyt, voitte koska tahansa tulla puhalluttaan ja toteaan et mun kunto on ihan eri ku mitä saattas kuvitella. Vittu mä tappasin siitä et olisin 12, voisin tehä kaikki valinnat uudestaan ja alottaa alusta tai ainakin puolimatkasta.

No pikkasen vanhempi olen ;) Valitettavasti, oon vilpittömästi kateellinen teille jotka ootte viel ton ikäsiä, kannattaa oikeesti vähän miettiä miten ne vuodet käyttää. Ite tein vitun paskoja valintoja ja nuoruus meni hukkaan toivon että niin ei käy teille. Kannattaa ryypätä ja rellestää sillon ku on teini ettei sit myöhemmin tuu sellasta överimenovaihetta hukattua nuoruutta ettiessä. Sillä voin luvata et sillon menee överiks ja tulee vedyttyä ihan kaikkea vitun mahollista ja mahotonta.

Venaan jo huomista. Nyt on meinaan sellanen olo että pakko saada pari(kymmentä) kaljaa naamariin. Vitutukseen ei yleensä pitäisi juoda mutta nyt on pakko :kippis1:

Viinaa!

Kai sitä voisi tännekkin kirjoitella välillä. Äsken tuli ensipuraisu.

Ei tätä kännäämiseksi, ryyppäämiseksi ja toivottavasti myöskään krapuloimiseksi voi sanoa, mutta kolmas viskilasi menossa ja 1 olut juotu siihen vielä päälle ja huomenna pitää kumminkin töihin mennä. Maistuu vaan niin hyvälle ettei malttanu ihan ensimmäiseen ja viimeiseen jättää:kuola:

Tänään otettu muutamat ja huomenna pitäis ottaa vähän enemmän. Saa nähdä miten käy ku tulee yleensä hirveen helposti jäätävä darra.

Back
Ylös Bottom