No krapula nyt ihan sitten riippuu mistä roikkuu.
Miten vahvaa absinttiä sitä tuli juotua?
Miten vahvaa absinttiä sitä tuli juotua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Törmäsin eilen humalapäissäni laituriin ja nyt on päässä vekki.
Mä törmäsin humalapäissäni kaverin nyrkkiin ja nyt on nenä kipee.:D Ei ollu mikään tappelu kuitenkaan kyseessä, vaan ihan huumorimielellä vähän mätkittiin. Fiksua puuhaa silti.:jahas: Lisäksi olen nyt krapulan lisäksi kärsinyt jostain flunssasta pari päivää. Kuume ei kyllä yhtään helpota darrasta toipumista. Olin vielä sopinut tän alkuviikon lomaksi. Nythän se menee mukavasti sisällä kipeenä. On tää kyllä hienoa.Törmäsin eilen humalapäissäni laituriin ja nyt on päässä vekki.

Tottakai voi, ovat vain jalostuneet ja käyneet.:D Voiko vähän yli vuoden vanhoja bissejä juoda? Oli jääny vähän tuonne varastoon noita ja ois puolenkymmentä kappaletta ja nyt ois sopiva hetki kitata.
Tottakai voi, ovat vain jalostuneet ja käyneet.
Long Island Ice TeaEn keksi tälle nyt mitään parempaakaan threadiä, niin pistetään tänne.
Suositelkaa makeankammoiselle hyviä drinkkejä, mitä saa ihan normi baarista/yökerhosta? Olut, viski, gin tonic ja kuohuviini toimii erittäin hyvin, mutta tekis mieli välillä litkiä jotain muutakin. Ainoa kriteeri on se, ettei se ole kovin karkkimaista. Anyone?
Long Island Ice Tea
Kossua, sour applea ja smurffilimua? :whip:En keksi tälle nyt mitään parempaakaan threadiä, niin pistetään tänne.
Suositelkaa makeankammoiselle hyviä drinkkejä, mitä saa ihan normi baarista/yökerhosta? Olut, viski, gin tonic ja kuohuviini toimii erittäin hyvin, mutta tekis mieli välillä litkiä jotain muutakin. Ainoa kriteeri on se, ettei se ole kovin karkkimaista. Anyone?