Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mitenhän mulla ei tuu nykyään krapulaa vaikka juonki ihan hillittömiä määriä kaikkia aineita mitä käsillä on? Eilenkin meni 16-20 kaljaa ja kymmenkunta paukkua, eikä tuntunu aamulla missään. Nauratti vaan ku muut valitti hedaria ja oksettamista :D

Et tiiä mist oot jääny paitsi.

Mitenhän mulla ei tuu nykyään krapulaa vaikka juonki ihan hillittömiä määriä kaikkia aineita mitä käsillä on? Eilenkin meni 16-20 kaljaa ja kymmenkunta paukkua, eikä tuntunu aamulla missään. Nauratti vaan ku muut valitti hedaria ja oksettamista :D

Seon kato tuota alkoholizmin merkkejä:D Mulle ainaki tulee krapula:rolleyes:

Sulla kävi sit parempi tuuri kuin mulla viime vuonna. Reidessä on vieläkin arvet siitä kun kiipesin aidan yli ja piikit repi jalkaa. Eli selvisit vähällä :D

Mä olen nyt menossa pikkusiskon rippijuhliin syömään darraruokia :D Ei paha!

:D Joo kyllä potentiaalia oli pahempaankin mitä jälkeen päin on kuullut.

Viikonlopun saldo: Kahdet nousut, kahdet darrat, vitusti kutiavia hyttysenpistoja, kipeä nenä ja sinertävä oikea silmä.

Nyt on perkeleesti kova krapelo. Kovaa hintaa maksetaan eilisestä lystistä. Onneksi tuli sikailtua ja aiheutettua pahennusta koko rahan edestä!

Alko vituttaa himas istumine nii kävin ostamas uusimma Probody lehden ja lähin paikkalliseen lukemaa ja nautiskelee. Hyvin muute pakkis toimii kännykäl (nokia 5800).

Kaljat jäähtymässä :dance:
Kokkailin itse salmaria. Perhekoskis + 2 pussia turkkilaisia. Onko kellään kokemusta/tietoa miten/mistä/millaista chiliä voisi lisätä vähän sekaan että saisi siihen sellaisen mukavan terävän lisämaun?

Kaljat jäähtymässä :dance:
Kokkailin itse salmaria. Perhekoskis + 2 pussia turkkilaisia. Onko kellään kokemusta/tietoa miten/mistä/millaista chiliä voisi lisätä vähän sekaan että saisi siihen sellaisen mukavan terävän lisämaun?
Habanero ainakin toimii vaikkakin näin lyhyellä aikavälillä saa laittaa reilusti. Löytyy marketeista.

Nyt on oikein kunnon pelkotiladarra. Ei uskalla peiton alta lähteä liikkeelle, kylmiä väreitä kokoajan, päätä särkee, suu + kurkku ihan helvetin kuivat. Saldona eilen 12päkin verran strong giniä + viunaa. :urjo:

edit: mutta helvetin hauskaa oli, että kyllä tämä on kestettävä.

Iteltä löytyy reservistä 0,5l jotai virolaista litkua. Heitin fishermänin ystäviä sekaan tossa viikko sitten. Lisäks haettiin mäyrä olvia. Kyl on huomenna todelliset suomalaiset seurapelit käynnissä.

Vittu mikä darra, taas. 2 päivää tuli juotuu, nyt pitäs jotenki selvitä huomenna töihin... :jahas:

ei malttais varttua enään millään. 21h ja pääsee korkkaamaan ensimmäisen. töitä pitäisi vielä aamuvuoro jaksaa painaa, mutta sen kestää kun tietää mikä odottaa perjantai iltapäivä-sunnuntai aamu välillä. sunnuntai päivää/iltaa en kyllä kumma kyllä odota ollenkaan. :D

Litran leijona ja lava kaljaa odottaa... Pakko tänään varmaan ihan snadisti ottaa ettei huomenna tule liikaa ryypättyä, pitää nimittäin ajella autolla lauantaina.

Hahaaa, pikkasen mahtavaa... Join eilen 3 lonkkua himas, baaris 3 nasua, 2 fisua, 1 kossubatteryn, yhen buenon ja yhen lonkun. .. Saldo = pikkukänni.. Neljältä nukkumaan, seittemältä ylös :D Sillon olin viel hiukan huppelis... Ei tullu laskuhumalaa ollenkaan! Mut nyt alkaa kyl väsyttää :eek:

En tiiä mikä muhun on menny, et tekee taas piiiiitkästä aikaa mieli ottaa viunaa :) No, se ei nyt haittaa, kesä ja juhannus ja kaikkee! Huomen ja lauantaina pitää vissiin kans vähä maistella... Hihhih

Kohta pullo punkkua maisteltu, hyvää on. Tosin aika liian nopee tälläkin kertaa tääki puteli mennyt. Tosiaan tän kesän tarkotus ois opetella punaviinien juominen, koska en luota muiden makunystyröihin olen päättänyt käydä lähialkon punkut läpi aakkosittain, tällä hetkelllä mennään ALA- alkuisissa. Tosin tänäänkin löysin erään ABA-alkuisen, aijai, olihan se pakko mukaan ottaa :P

Back
Ylös Bottom