Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huggermugger: Jos on paalusta kiinni, niin osta Urdimeisteriä. Energiajuomaan sekoitettuna eroa jekkuun ei maista. Pelkilteen tuo urdi maistuu hieman "laimeammalta" jekulta, ei kuitenkaan isoa eroa. Mutta muuten suosittelen ostamaan ison pullon Jägermeisteriä, koska se vaan on niin namia.

Joo , mä ostin sorbuspullon, 2dl salmaripullon, ja 2 litran omatekosen kaljan, ja nyt voi sanoa, että 5 kerta tänä vuonna toden sanoo;) alkaa kääntyy kännin puolelle, ja hyvä nii, nyt on aihett juhlistaa todenteolla;)

Ei onneksi juuri rapeloa, mutta väsyttää aivan vitusti. Tuli juotua "kellon ympäri", kolmelta päivällä alotettiin ja aamulla 6-7 aikoihin lopeteltiin.

Ensimäinen lasi punkkua lähti juuri kitusia kohti! :haart:

Kai sitä pitää kauppaan marssia sitä keskiketterää hakemaan. Onhan kello jo yli kolmen. Kai me tänään otetaan? Ja me otetaan!!!

Oijoi! Punkku maistus! Mitä merkkiä menossa?
Itse otin kylmän huurteisen. On hyvä tämäki.

Tapas Tintoa. Ei siis mitään hienoa laatuviintä, mutta miehen kanssa ollaan kehitetty perversio tähän. Varsinkin jos meinaa humalaan asti juoda, niin viitsi "tuhlata" noita kaapin aarteita :haart:
(olen ehdoton viini-ihminen!)

Mitenhän mulla ei tuu nykyään krapulaa vaikka juonki ihan hillittömiä määriä kaikkia aineita mitä käsillä on? Eilenkin meni 16-20 kaljaa ja kymmenkunta paukkua, eikä tuntunu aamulla missään. Nauratti vaan ku muut valitti hedaria ja oksettamista :D

Mitenhän mulla ei tuu nykyään krapulaa vaikka juonki ihan hillittömiä määriä kaikkia aineita mitä käsillä on? Eilenkin meni 16-20 kaljaa ja kymmenkunta paukkua, eikä tuntunu aamulla missään. Nauratti vaan ku muut valitti hedaria ja oksettamista :D
Joo olen itsekin huomannut saman. Mistäköhän johtuu? :confused:

Ihme miehiä, meitsille tulee aina iha jäätävä darra. Mut nyt ollaanki si taas juotu kolmesta lähtie ja alkaa jo hivenen olla nousuis.

Joo olen itsekin huomannut saman. Mistäköhän johtuu? :confused:

Se on tuo nuoruus. Ei itellekkään tullut koskaan rapulaa alle 20 vuotiaana. Mitä nyt joskus pieni ripuli tuli. Nykyisin saattaa välillä tulla aivan kaamea olo kännien jälkeen, mutta ei onneksi aivan joka kerta. Kai se elimistö vielä sen verran hyvin kumminkin käsittelee tuota alkoholia, ettei noita rapuloita hirveästi tule.

Itse olen tänään nelisen olutta tullut juotua ja vielä olisi kahdeksan jäljellä + 0.5 litraa tapsaa ajattelin tänään nauttia.

Provinssi oli ja meni meikän osalta. Joka paikka mustelmilla ja lihakset jumissa. Juomisen lopetin eilen jo onneksi ennen Opethia niin ei krapula nyt kovin kummoinen ole. Lähinnä peräsuolesta tulee napalmia ja yleinen heikotus päällänsä. Naisasioista pitääkin sitten käydä johonkin toiseen ketjuun avautumassa....

Provinssi oli ja meni meikän osalta. Joka paikka mustelmilla ja lihakset jumissa.

Sulla kävi sit parempi tuuri kuin mulla viime vuonna. Reidessä on vieläkin arvet siitä kun kiipesin aidan yli ja piikit repi jalkaa. Eli selvisit vähällä :D

Mä olen nyt menossa pikkusiskon rippijuhliin syömään darraruokia :D Ei paha!

Back
Ylös Bottom