Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Synttärit + semihumala. Jatkot, anyone?

Alyssa: mikä kaupunki? Stadi? Jos Turku (:D) niin ota taksi tänne, en o enää ajokunnossa. Maksaa about 70,- tänne korpeen:D Vodkaa on, mutta sitäkin vähän, eli OPM. Tosi houkuttelevaa, eikö?:lol2:

Alyssa: mikä kaupunki? Stadi? Jos Turku (:D) niin ota taksi tänne, en o enää ajokunnossa. Maksaa about 70,- tänne korpeen:D Vodkaa on, mutta sitäkin vähän, eli OPM. Tosi houkuttelevaa, eikö?:lol2:

Jep, Turku :D Eikun ota sä taksi tänne! Mä en oo enää siinä kunnossa että lähtisin mihinkään. Hyvä et saan kirjoitettua :D Tarviin kyl oikeesti seuraa, kuolen tänne ku oon niin yksin :D

Jep, Turku :D Eikun ota sä taksi tänne! Mä en oo enää siinä kunnossa että lähtisin mihinkään. Hyvä et saan kirjoitettua :D Tarviin kyl oikeesti seuraa, kuolen tänne ku oon niin yksin :D
Jos toi on "semi", niin olis kyllä kiva nähdä mikä on full!:D Emmä ole tällä hetkellä niin rikas;) Saat kyllä kyydin aamulla keskustaan jos tuut, ja valkovuokkoja keittiös pöydälle.;)

Jos toi on "semi", niin olis kyllä kiva nähdä mikä on full!:D Emmä ole tällä hetkellä niin rikas;) Saat kyllä kyydin aamulla keskustaan jos tuut, ja valkovuokkoja keittiös pöydälle.;)

Emmä uskalla :D Oon niin pieni ja viaton :) Ja erittäin köyhä, eli turun keskusta on ainut mihin voin liikkua :(

No se on harmi se, mut nyt mun ei ainakaan tarvi siivota kännissä keskellä yötä.:lol2: Löysin jääkaapista ison Baileys-pullon! Niin sitä vaan "silmä tottuu", etten ees muistanut sen olemassaoloa. Nyt mä joudun juomaan Baileys-vodkaa, kun ei muuta lantrinkia löydy.:hyvä:

Mulla on pullo/pussipunaviiniä, muuta en löytänyt. Koitan nyt selata puhelimen viestiä läpi ja etsiä seuraa :D Ärsyttävää kun kukaan ei lähde vaikka MULLA ON SENTÄÄN SYNTTÄRIT JUMALAUTA.

Eilen olin kännissä. Suoritin Akateemisen Jokilaivoillajonottamisen Kapteenitutkinnon. Jonkin verran tuli siis alkomahoolia vedettyä, mutta pettymyksekseni en saanut aikaan kunnon kohelluskänniä. Noh, ihmeen tunkkainen olo kuitenkin nyt. Pitäisi olla ottamatta sitä tupakkia viihteellä.

Mitähän sitä tänään ja huomenna keksisi? :kippis1:

kalsarit meneillään täällä suunnalla, joku 5 bisse meneillään, juomalla ehkäistään ylikuntoa!

olikohan tää nyt taas järkevää, koko viikko treenattu ihan homona jne, ja nyt tänään ja huomenna kännit, sama homma joka helvetin viikonloppu. taida paljoo meikäpoika kasvaa tällä tyylillä :hyvä:

olikohan tää nyt taas järkevää, koko viikko treenattu ihan homona jne, ja nyt tänään ja huomenna kännit, sama homma joka helvetin viikonloppu. taida paljoo meikäpoika kasvaa tällä tyylillä :hyvä:

Haha, itsellä aina sama homma. Kummasti se alkoholi houkuttelee aina viikonloppusin :hyper:

Haha, itsellä aina sama homma. Kummasti se alkoholi houkuttelee aina viikonloppusin :hyper:

joo on kyllä ahterista tämä homma, viina antaa hetkellisesti mukavaa euforiaa ja vapauden tunnetta, mutta seuraavana päivänä vituttaa ja ahdistaa ja kataboliaa piisaa. olis vaan oltu selvinpäin nii olis voinu tämän yön aikana kasvaa muutama gramma lihasmassaaki :rolleyes:

ja huomenna sama homma niin miinukselle mennään :hyper:

Back
Ylös Bottom