Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei vittu ku tuli taas oltua päisää tänää, ei ikinä enää juomista :D Tai en ainakaa tänää lähe enää minnekää... tai jos nukkus yön yli nii vois sitte ehkä

Neljä juomaa otin, kun viimeiset kolme sai on the house. Jos huomenna on darra niin en vittu juo enää baarissa yhtään olutta, ellei sitten ole itse tarkoituksena kännien veto.

Vittu, sitä kunnon kömpimis känniä nähnytkään, prkl! Vappuna yritän ottaa ja korjata tilanteen.

Onko rapula:(=

Mulla ainakin on :(

2 viikon tauko juomisesta huipentui sitten täydelliseen nollaukseen eilen... Tänään kiitin luojaa siitä, että mulla sattui olemaan aurinkolasit mukana ja tuolla on arskakeli. Ne peittivät kätevästi mun verestävät silmät.

inhottava krapula, pitää siis ottaa tänääki! :kippis1:

Hmm... Mietin että milläkähän eväällä sitä ottaisi mahdollisesti päihtymystilan tänään..? Viunakset on poissa laskuista nyt.

Päädyin ostamaan olutta ja kunnon 1,5l deekumaisen viinipullon:D Eka menossa.

Huono tahti, toistakaan olutta vielä ole saanut juotua.

Päädyin ostamaan olutta ja kunnon 1,5l deekumaisen viinipullon:D Eka menossa.
Joskus "aikoinaan" festareille tuli tehtyä kotikaljakiljua 10 litran semmosiin valkoisiin kannettaviin kanistereihin. Niiden kanssa vetelin rundia minne matka veikin. Kyllä sai hyviä ilmeitä, kun niistä nosti suulle ja vetäsi kunnon huikat!:kuola:

Nyt aukeaa ensimmäinen. Parvekkeella musiikin soidessa ja auringon hyväillessä alkoholin pöhöttämiä kasvojani tunnen kuinka humala hyväilee jälleen väsyneitä jäseniäni.

Joskus "aikoinaan" festareille tuli tehtyä kotikaljakiljua 10 litran semmosiin valkoisiin kannettaviin kanistereihin. Niiden kanssa vetelin rundia minne matka veikin. Kyllä sai hyviä ilmeitä, kun niistä nosti suulle ja vetäsi kunnon huikat!:kuola:

Joskus 8-luokalla tuli tehtailtua kiljua oikein urakalla, parhaimmillaan oli 30l tulossa. Sitten sitä kavereiden kanssa tuli juotua, oli pieni poika ihmeissään kun vetäs 3l.

Joskus vois ihan fiilistely mielessä tehdä uudestaan:D

Eka tasottava juotu, pitäs varmaan juoda toinen ;)

Joskus 8-luokalla tuli tehtailtua kiljua oikein urakalla, parhaimmillaan oli 30l tulossa. Sitten sitä kavereiden kanssa tuli juotua, oli pieni poika ihmeissään kun vetäs 3l.

Joskus vois ihan fiilistely mielessä tehdä uudestaan:D
Todellakin. Semmoinen iso viinipöntillinen ja mehukattipurnukat senkun kurnutti. Ite laitoin bisneksiksi koko homman ja aloin tienata sillä rahaa. Meinasi tosin tulla poliisiasia siitäkin. Voi sitä kultaista nuoruutta. 3 litraa on jo ylimitoitettua, sen verran petollista matskua se on loppupeleissä.:D

Back
Ylös Bottom