Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Gambinaa selätelty tässä ilta. Innostuin sitten testailemaan miten Gambina "sekoaa" muihin juomiin. Pitkän testin jälkeen appelsiinille maistuva Jaffa tuli todettua parhaaksi. Mitta- ja makuvirheiden vuoksi toisen pullon viimeinen sekoitus on menossa, eihän Iso G:n kanssa voida luottaa yksittäisiin tapahtumiin.

Taas on kotiin tämä taistelija palannut yksin ja helvetin päissään, meinaa vähän sormet eksyä väärille näppäimille.:D
Täällä ihan sama tilanne, kaverin kämpille tulin ku kaveri lähti pillun päälle (se oli illan misson, kaveri ollu intin takia puutteessa monta viikkoa), tässä jos savukkeen polttais ja menis nuQ. EI HERUNUT mutta hyvä känni oli kyllä. JEEJEE.

ps. Entwinen keikka oli ihan täydellinen

joo o perjantaina tuli otettua ja lauantaina rankemman kaavan kautta, ei mitää järkee..
päässä jomottaa ny siihen malliin :)

Tulihan otettua aika isosti eilen. Ja kivaakin oli. Ei ilmeisesti otettu kuitenkaan tarpeeksi, kun tähän mennessä olen jo siivonnut, käynyt suihkussa ja keittänyt kaffet. Ihme touhudarra. Kevättä rinnoisssa?

Tänään pienet.. :rock:

Hoh hoh. Tuli tossa ennen ysiä kiskottua taas sixpäkki puistokeiton merkeissä. Ja nyt on sellainen olo että olis darra. Ei taas mennyt ihan kuin elokuvissa.

Hoh hoh. Tuli tossa ennen ysiä kiskottua taas sixpäkki puistokeiton merkeissä. Ja nyt on sellainen olo että olis darra. Ei taas mennyt ihan kuin elokuvissa.
Amatööri. :pano: Oon vieläkin pienissä kun otin UF:n kunniaksi viel yhden himassa...

Amatööri. :pano: Oon vieläkin pienissä kun otin UF:n kunniaksi viel yhden himassa...
Päätä särkee sen verran, että voisi itsekin ottaa. Jos vaikka katsois jonkun elokuvan ja vetäiski hirveet tumut?

Päätä särkee sen verran, että voisi itsekin ottaa. Jos vaikka katsois jonkun elokuvan ja vetäiski hirveet tumut?
Oikein! Mut mitä sun parempi puolisko asiasta tykkää? Vai eikö se tullutkaan sun luokse?

Mut vois kyllä :kippis1:

Ottaisko tänäänkin taas muutamat? Sali jäi väliin Vin Dieselin katsomisen takia ja sen jälkeenhän on otollinen hetki heittää tee-se-itse-kebu uuniin ja odotellessa vetää pienet suojat. Hienoa kun ei tiedä koska loma loppuu, niin voi huoletta ottaa aina pienet iltakuosit. Ja huomennakin ehkä pakko maistella futiksen parissa.

huh kyllä on heikko happi ja pyörryttää, vaikka eilen ei edes enää tullu juotua :O, nyt salille iha vittuillakseen vetää nii kova reeni et henki lähtee!

Alunperin ei pitänyt ottaa lainkaan pääsiäisenä. Ajattelin kuitenkin lähteä parille lauantaina kun kaverit soittelivat perään. Kuten arvata saattaa niin ei se siihen pariin jäänyt... :rolleyes: Sitten jouduin jonnekin jatkoille jossa viinaa riitti ja lopuksi yrjösin jossain metsässa. Aamulla heräsin 4 tunnin yöunien jälkeen pirteänä ilman krapulaa :dance:

Noh tulihan tässä juhlittua ihan riittämiin, torstaina olin ihan sekasin. Sama oli perjantaina, sama toistu myös lauantaina ja eilen. Pelottaa jo huominen päivä ku tänää ei ole kaljaa saanu annostakaan :( Noh ens viikonloppuna sitten :dance:

Tuli sit pidettyä selvä viikonloppu, edellisestä olikin vierähtänyt vähän aikaa jo.
Kaikki pyhät (sunnuntai myös) olin duunissa. Pitäis tulla paalua seuraavaan tiliin ihan kivasti :)

Back
Ylös Bottom