Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ohhoijaa, hirvee darra, eli ns. ensin pelkään kuolevani ja sitten, etten kuolekkaan. Vedettiin työkavereiden kanssa kauheet pleksit. Aika hatarat muistikuvat on loppuillasta. Luulen, että oon kiukutellu duunikaverille ja lähteny suksimaan.

Toinen päivä hyvässä vauhdissa.
Mun suunnitelma vähentämisestä ei nyt oikein toimi....

joku 6 kalja tai jotain menossa, en ole laskenu, kalsarikannit kumminki ihan hyvin lahdossa alkuun :thumbs:

Itsekin tässä kevyet kalsongit meinasin ottaa sen kunniaksi, että on tässä viime viikot tullut vähän ahkerammin taas urheiltua. Looginen ratkaisu siis.:D

Ensimmäinen A-olut korkattu.:kippis1:

Itsekin tässä kevyet kalsongit meinasin ottaa sen kunniaksi, että on tässä viime viikot tullut vähän ahkerammin taas urheiltua. Looginen ratkaisu siis.:D

Ensimmäinen A-olut korkattu.:kippis1:

itsellakin rankka ja kurinpitoinen treeniviikko takana ja nyt kaljaa tanaan ja huomenna... taitaa olla aika +0- hommaa talla mun touhullani :david:

HO HO HO!!!!

Eli huudan HEP!

27min jäljellä, sitten mittariin tulee 18v :kippis1: Täytyy käydä tuohon kuokkalan paikalliseen yrittämässä sisälle puolenyön jälkeen. Mikähän on käytäntö, päästävätköhän sisälle..?

27min jäljellä, sitten mittariin tulee 18v :kippis1: Täytyy käydä tuohon kuokkalan paikalliseen yrittämässä sisälle puolenyön jälkeen. Mikähän on käytäntö, päästävätköhän sisälle..?

Riippuu paikasta, mutta aika mulkku saa olla jos ei päästä.

Tylsää. Kai se on pakko taas parit ottaa, to pass the time.

Kolmatta päivää lähdössä ulos jorailemaan, parin piristysdrinkin voimalla tosin. Huomennakin vois. Ja sunnuntaina kuulema pitää. Huhhuh, rankkaa tää opiskelijaelämä :)

Kaippa tästä täytyy suunnata Cityyn,koska juotot rupee käymään vähiin..
drunken_santa.jpg

Back
Ylös Bottom