Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäähän sitä raittiinkin jostain repiä huvinsa, kun ei voi ryyppäämäänkään lähteä. :D

Täytyy sanoa, että näin täysin raittiina tunnen suunnatonta vahingoniloa teitä kohtaan. Mitäs läksitte...
Kateellisten panettelua. :hyvä:

Itsehän en eilen juonut kuin yhden drinkin, mutta silti ollut aika vetämätön päivä. Tuleekohan krapula jo oletuksena aina sunnutain mukana?

SunnuntaiForte alias SuFo.

Illan budjetti ~20e mut sillähän saa melkein 10 bisseä! :thumbs: Tästä tulee hyvä ilta. Ja huomenna kouluun.

Vuonna 2007 alkoholin käytön suoranaisiin seurauksiin kuoli ainakin 2167 henkilöä eli työikäisenä 1 796 henkilöä ja yli 64-vuotiaana 371 henkilöä.

Vuonna 2007 liikenteen kuolonuhrien määrä 380 (vielä vahvistamaton luku).

Vuonna 2007 huumekuolemia oli 231.

Vuonna 2007 hukkui 182.

Vuonna 2007 väkivaltakuolemia oli 116.

Joensuun Tokmannilla oli seurapelipullokori 17,80€ pantteineen, eli viisi kolmasosaeuroa litralta. Pakko-ostos, nostalgiankin vuoksi.

Pitää alkaa kopeutumaan ruokakauppaan, illanpäälle kaksipäiväinen mökkireissu tiedossa. Painutaan kaveriporukalla korpeen rauhoittumaan..tosin täytynee ottaa erinäisiä alkoholijuomia, läppäri ja kotiteatterisetti matkaan :D Mukavia nämä tämmöset reissut, ja parasta on se että kun illalla tulee (siinä juomisen ohessa) syötyä sen verran lahjakkaasti, ei pääse krapulakaan pahemmin yllättämään. Tosin huomisaamuhan alkaa tunnetusti korjaussarjalla, jatkuen siinä luonnollisesti uuteen nousuun kohti iltaa. Sunnuntaina saattaa vähän väsyttää, mutta mitäs sitten. Viimeksi vastaavanlainen reissu tuli toteutettua vuosi sitten, joten onpa korkea aikakin.

b010.gif

Kallio kutsuu pian. Olen juonut kolme olutta ja vähän kossua. Kuuntelen Lou Reedin Transformer -albumia koskenkorvaa nautiskellen. Kävin pesetyttämässä auton päivällä ja auttamassa faijaa remonttihomissa, joten olen ansainnut kännin.

On se vaan perkele tämänkin 90%raittiin miehen muutettava juomis tapoja nyt kun sinkkuna on , eli 4 bisseä alla ja pelaan nettipokkaa mokoman soidessa taustalla... pari tuntia ja baariin serkun kanssa... jospa niitä ihania naisia siellä sattuisi eteen. Faktahan on se että naiset on ainoa syy miksi mä sinne raahaudun ;)

Faktahan on se että naiset on ainoa syy miksi mä sinne raahaudun ;)
Sama syy se varatuillakin on viinaa juoda! :hyvä:

Tänään luvassa olutta, saunaa ja hyvää musiikkia. Teemana "hevisauna". Kuulosta hyvältä!

Back
Ylös Bottom