Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei perkele on se oltava tämä vklp selvänä. Ei kehtaa riskeerata, kun on nyt antibioottikuuri ja lisäksi kovaa yskänlääkettä. Kai sitä vois selvinpäin lähtee baariin. Tosin se on aika vitusta kyllä.

Hah, eihän sitä tullut oltua selvänä :hyvä:
Mutta oli kyllä sen verran mukavaa, että heti ensi lauantaina uusiksi!

Perkele! Tänäänhän on pikkulauantai!

Kaljaa!

Tänään luvassa jotakin harvinaista. Selvinpäin baariin!

Mitäs helvettiä, miksi näin? Kyllä sun kuuluis dokaa :kippis1:
No ehdottomasti kuuluisikin, onhan sentään.. ööö.. päivä!
Ei vaan, huomenna tentti jossa pitäs olla hiukan skarppina niin ei sitten vedetä sitä viinaa. Yhden oluen olen kaavaillut ottavani ja vaalivani juhlahenkeä silkalla ilomielellä (ei, en iloliemellä).

No ehdottomasti kuuluisikin, onhan sentään.. ööö.. päivä!
Ei vaan, huomenna tentti jossa pitäs olla hiukan skarppina niin ei sitten vedetä sitä viinaa. Yhden oluen olen kaavaillut ottavani ja vaalivani juhlahenkeä silkalla ilomielellä (ei, en iloliemellä).

Se on kyllä kumma miten useilla se luvattu yksi venyy vähän useammaksi ja sitten ollaankin aika tööt aamulla tentissä. En väitä että sinulla venyisi, tuon saman jutun on vaan kuullut niiin monta kertaa :P

Nyt kun avasin ton punkkupullon loman alkamisen kunniaksi ja nokka jo vähän punottaa, haluaisin vähän pohtia tämän juopottelun erilaisia aspekteja henkilökohtaisella tasolla.

Mä olen sitä mieltä, että kun korkki aukeaa, pitää tulevaisuudessa siintää jokin suurempi päämäärä. Se voi olla pillunpala, hauska ilta kavereiden kanssa, molemmat noista tai vaikka jokin kiva roolileikki kuppilassa. Vieraalla paikkakunnalla valehtelemista ei voi vastustaa! Tärkeää on se, että kun tinttaamisen aloittaa, tietää että illassa/aamussa/päivässä on potentiaalia nousta normaalin päivä yläpuolelle.

Nää teesit mahdollistaa toiveikkaan ja iloisen nousuhumalan. Se on sellainen nousuhumala, jossa tuntee itsensä voittamattomaksi ja tietää, että jumalauta, kaikki on mahdollista. Pitää kato olla päämääriä ja kun niitä asettaa itselleen kännissä, tuntee että ne voi saavuttaa. Lisäksi, kuten Elasticoticoman ja IsoH herra Tähkän kanssa osuvasti hoilottaa, matka on tärkeämpi kuin määränpää. Jos ei ole määränpäätä, ei ole matkaa. Varsinaisia filosofeja nuo hiphopparit!

Tästä syystä huonon kännin kaava on seuraava: Töistä/koulusta kotiin huonon päivän jälkeen, vitutus, epäsosiaalinen olo, pullo auki, epäsosiaalinen känni, luurijuoppous, sammuminen, housuun kuseminen, oksennus, kaamiva darra, masennus, nesteinen kroppa, turvonnut ja epäseksikäs fiilis seuraavat kolme päivää. Ei hyvä.

Hyvän kännin kaava: Koulusta/töistä kotiin(vielä parempi on, jos on ollut vapaapäivä), tiedossa juhlat tai iso ryyppyremmi puistossa, dokaamisen aloitus parin sällin kanssa, sosiaalinen olo, sosiaalinen känni, naisia, hauskaa, pillua/liian kännissä eikä seiso, kova mutta illan arvoinen krapula, nesteinen kroppa jne.

Kaavaan on myös yksi poikkeus. Spontaani känni. Tääkin on kyllä parasta vetää jonkun kaverin kanssa. Näistä saattaa kehkeytyä jotain aivan uskomatonta. Hyvän spontaanin kännin peittoaa vain usean päivän spontaani känni tai mahdollisesti yhdistettynä spontaani känni ja spontaani ulkomaanmatka.

Spontaanin kännin huono puoli on se, että sitä ei voi huijata. Mun piti ottaa tänään spontaani känni(huomaatteko jo ristiriidan tässä lauseessa?), mutta homma meni suunnitteluksi. Tästä humalasta puuttuu aito spontaani riemu ja rajoja rikkova asenne. Alitajuisesti mä funtsin kaiken maailman juttuja, joiden takia mä voin tämän kännin kiskaista, ja nämä funtsimiset on pilata hyvän punkkukännin saatana.

Ei mulla muuta.

:kippis1:

PS: Tänään kun tulin koulusta ja ne penkkariautot kurvaili keskustassa, olisin halunnu ampua ne sällit. Ne tukki mun reitit ja vitutti muutenkin jo valmiiksi. Tuun onnelaan rähinäviinoissa ja kusen teidän kintuille.

Nyt lähtee korkki auki ja JOKERIT voittaa tänään ne pohjosen porot!!:dance: Pääsenköhän mä edes matsiin..:kippis1:

En oo kai vuoteen ollu näin pitkää juomatta: kolme viikkoa ilman alkoholia. Sen sijaan oon grindaillu tiukasti pokerikassaa ylöspäin ja pelit luistanu kunnes eilen downswingissä semitiltissä melkein nelinumeroinen summa menemään. Pilas eilisen ja vituttaa vielä tänäänkin -> erinomainen tilaisuus lähtee vähän nollaamaan ja unohtaa koko peli pariks päiväks!

Kaapissa pullo viinaa sekä lava kaljaa eikä mitään velvollisuuksia loppu päivänä. Tästä se taas lähtee :rock:

E: allekirjoitan Hokun postauksen täysin. :D

Tästä se lähtee :dance2::dance2::dance2: Kohta vois aloitella med 0.7L tasavalta + päkki kultalonkeroa ja sitten illalla sopivien pohjien kera vanhojen jatkoille. Ajattelin että vois olla selvinpäin tänään...

NOT!!! :dance2::dance2::dance2::dance2:

Back
Ylös Bottom