Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
On tuolla nyt ainakin olutta kaapissa, ja kaippa se sieltä illan aikana vähenee. :kippis1:

No mä en eilisen jälkeen oo paussia pitänykään. Ammattilaisen tyylillä tullu otettua, noh onneksi sitten on taas tipatonta edes muutama viikko ;)

Shoppailin muutes, ostin pepe jeansit, paidan, pari leffaa yms.. Ja kaljaa meni 2x 0,5l tuoppi ja 2x24cl valkkaria. Nyt jos ottais jotain vaffempaa. Himassa en ikinä pelkästään ota, joten on kehitettävä tällekin illalle jotain fiksua.

p.s. kännitilasta kertoo jotain se että katton neloselta rakkaudesta rahaan ja nauran hervottomasti.. Eli vissii umpitunnelissa?

no voe vittu, meno siirty parilla tunnilla...ois eka pitäny mennä työkaverille mut ne onkii muualla ni pitää sit keksii täs muutamaks tunniks muutaki tekemistä ku nykii kaljaa alas kurkusta, sit parin tunnin päästä baarii.

Baarista kotiin kebabin kautta ja känni on melko sopusuhtaisa jos tuollaoista sanaa on!:hyper:

Noo, tuota kebabbia tässä vetelen naamaan ja sitten nukkumaan. Perkele kun osaakin väsyttää. Vähän pettymys taas tämäkin reissu, katotaan sitä pillua taas joskus...:nolo:

Mutta hauskaa oli, ei sinä' mitään.

Non-alcoholic linjalla kaverin synttäreille.
Viina pullollisen jälkeen kaupungille.
Tampereen Pinkkiin. (Mitä vittua)
Löysin mestasta 3 ihan mukavaa hetero naista. ++

Ei enää koskaan siihen mestaan silti :P

Oon vieläkin ihan perseet.

Nyt kyl muistan miks juominen ei kannata... Tai siis miks ainakaan mulle ei saa antaa pisaraakaan alkoholia. Illan saldo: Kaaduin taas kerran ja nyt on polvi hiukan enemmän mäsänä, jäädyin ensin 20min yhellä bussipysäkillä ja sen jälkeen 15min toisella ja oon vieläkin ihan jäässä, tyhjensin tilin aika huolellisesti, lähettelin känniviestejä (ihan vaan pari... yks tai kaks.), rikoin kenkäni, avauduin taksikuskille... yms. typerää :david:

Non-alcoholic linjalla kaverin synttäreille.
Viina pullollisen jälkeen kaupungille.
Tampereen Pinkkiin. (Mitä vittua)
Löysin mestasta 3 ihan mukavaa hetero naista. ++

Ei enää koskaan siihen mestaan silti :P
Pääsitkö harrastamaan three-on-onea?

Kyllä tuo dokaaminen ilmeisesti kannattaa sittenkin...

Back
Ylös Bottom