Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä eilen ees päästy baariin asti, loppu ilta lyhyeen.. Mut iha hirvee krapula ni tais olla kivaa :)

Kaikki Pakkismiitit pitäis kieltää lailla. Ihan järkyttävä olo. Körötellään JL90 kanssa junalla manseen päin. Hyvä reissu noin niinku muuten. :D

Mullakin oli ihan kauhea olo... Nyt jo ihan hyvä mutta voi luoja sitä päänsärkyä :(

En kyllä loppujen lopuksi juonut paljon, pysyi kerrankin suht hyvin hanskassa. Ainakin muistaakseni. Tänään pitää mennä vaihtamaan eilisen kuulumiset Edisoniin. Vesilinjalla mennään, ei taida mennä viina alas :D

Voi ei, mä lupauduin tänään juomaan tequilaa :D Mitähän siitäkin tulee.. viime kerrasta kun olin kunnon humalassa onkin jo useampi kuukaus aikaa..

Huh, vedin kalsarit eilen.... muija heräsi yöllä, kun lauloin ja kuuntelin musiikkia kuulokkeilla hieman lujaa.... nyt sitten mykkäkoulua ja pahoja katseita.:(

huh huh oon aivan saatanan päisään! Ilmasta viinaa tuli juotua vähän liikaaki pikkujouluissa......tuntuu että tästä kirjottamisesta ei tuu mitää, mutta kyllä nyt sitä kuitenki osaa jotenki skriivataaaaahaudia hauuuuuuu

Joo-o, eiline meni ihan putkee.. Ensiks tuli siinä illalla ostettua lava koffia ja aattelin, noo pärjään koko vlopun näillä, no kaikkiha siinä sitte tuli juotua kaverilla ja vielä viinaakin päälle. Kaveri asuu noin 500metriä meiltä ja tuli sitten 6 aikaa yöllä käveltyä sieltä himaa noin puolisen tuntia ja parit kerrat kaaduin tietty naamalteni, voi vittu että oli meinaan perseestä. Tänäänki on tietty tullu otettua ja enimmäksee pihalla ku kuski teki tepposet ja heitti pihalle autosta ja sit oltii pihalla ku tilikin on menny ja baariin ei oo todellakaa rahaa. Tässä sitä taas istutaa himassa, datalla ja pilluakaan ei oo tullu. PERKELE!. Eilen oli lähellä mut ei.. nooo ihan vitun sama kai meen kohta koisaan.

Ihan OK ilta:D
Yks elämäni parhaita baari iltoja todella hyvä meno oli baarissa. Rahaa meni mutta kait sitä joskus saa vähän mennäkkin kun yleensä baari illat on aika halpoja meikäläisellä:D
Jatkot oli aika surkeat että niistä nyt ei sen enempää...
En nyt sitte tiedä että mitä tekis, mieli tekis vielä valvoa mutta nukuttaa melko lailla:D no pistetään joku filmi pyörimään ja nukahdetaan sitä kattellessa:D Juu öitä vaan:D

Eis svittu nyt sentään. Just tulin kotia akan luota,miltä ei sitten herunut. Muuten oli meno mukavaa, nyt mä meen nukkumaan. Jos sitä unta vaikka sais. Ku ei pillua saanuu nyt tällä kertaa. Ihme meno. Ei kyllä tässä pahemmin kerkee nukkua. No, jotain sekin vähä nukkuminen on.

Ihan ok olo nyt, vähän janottaa ja väsyttää mutta päänsärystä ei vielä tietoakaan..
2 viikon päästä sitte uusiks ku on firman joulujuhlat.

Jesh, perjantaista tähän aamuun kovaa ajoa :D Nyt on väsynyt mutta onnellinen fiilis :kippis1:

Back
Ylös Bottom