Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Valkovenäläisellä varovasti vauhtiin.Kahlua pottu laivalta + viina ja maito kombo-> naamariin.:kippis1:

Huhhuh... pitäs aamulla kehittää jotain puppugeneraattori valetta vanhemmille. Ehdotuksia?

Joku mummeli liukastui tuolla yöllä, kun pelästy sun massiivisia hartioita. Päätit olla mummolle mukava ja valvoit koko yön hänen vieressään sairaalassa. Ostit kukkiakin ja sen takia meni kaikki rahat:D

Joo no, ei tainnu olla minä se äijä noiden "massiivien hartioiden" tähden. :D Vaan kuitenkin, tuleeko sitä puppugeneraattori valhetta varten mitään ehotusta??

Joo no, ei tainnu olla minä se äijä noiden "massiivien hartioiden" tähden. :D Vaan kuitenkin, tuleeko sitä puppugeneraattori valhetta varten mitään ehotusta??

-Akku loppu känästä
-Nukahdit kaverin sohvalle kesken Asikaisen ja Gevorin matsin JA TIETYSTI vikassa erässä joten et tiedä lopputulostakaan.

luin uudestaan ton kysymyksen ja tajusin (ehkä) keksineeni vääriä verukkeita.

ELI (tarkotus oliki keksiä syy "MIKSI JOIN" eikä "EN JUONUT")

-Juhlit Idi Amin voittoa (voittaako se..?)
-Nythän on perjantai??
-Ja "emt".

pakkokuskina

Vaihteeks taas radalla.. Lähettii kolmelt kotii kaverin kans, mut mentii joukkoflaidikseen väliin, ja sit mentii poliiseita pakoon, ni kesti vähän ennenku kerkesi kotiin.. Ne pyöri siel selkeesti etsimässä jotakuta jonku vajaan tunnin, oltii roskakatoksessa piilossa ja puhuttii naisista:D

e: en lyönnin lyöntiä vaihtanu, ihan sellanen äijämäinen selkee, nyt vittu loppu toi tappelu-tyyli riitti. Poliisit jotku soitti, ni me lähettii haneen:D

Just sihautin ekan bissen auki, kuuria jatketaan tarvittaessa huomenna:kippis1:.

On tässä jo useempi kuukaus tullut selvittyä. Statsit kuntoon :thumbs:
Asiakisen tappio eilen lopetti illan lyhyeen, joten joudun uusimaan kuurin. Tänään paremmalla onnella :kippis1:

Pikkujoulut ja nyt ihan hirvee krapula pitkästä aikaa.. Päätä särkee ja vituttaa. Mies vitun kärttysenä koska olin niin kännissä ja viisas jälleen, eli vitun hyvät fiilikset..

No ilta oli hauska, ikävää et nyt pitää olla näin paska olo ja kiree ilmapiiri.

Back
Ylös Bottom