Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Alko taas masentaa ihan saatanasti, itsetuhosia ajatuksia.. Lumen tulo toi liikaa muistoja.
Kiskasin juuri minuutti sitte 3dl viinaa kurkusta, jos turtuis olo hetkeks.

Jumalauta, oon kyllä muutaman bissen ansainnu. Koko päivän tavaroita kantanu.

eipä auttanu järin pitkäks aikaa.. eikä huvita ees baariin lähteä kun vinukat loppu. Olis kyllä tuossa naapurissa yks juottola mutta ei kun ei. Ei uskalla..

Hahaha, mulla on tuohon vaivaan paljon paremmat lääkkeet jos viina loppuu ja ei huvita mennä baariin:hyvä:

toi oli vähän väärälle henkilälle nyt ku noitte juttujen kanssa ollu koko teini-ikä isoja ongelmia, nyt kun kerran päässy eroo ni ei jaksais ees miettiä..

Pakko juoda muutama olut tähän masentavaan fiilikseen, ei tätä muuten jaksa. Nostaa edes hetkiseksi mielialaa.

Monen vuoden ajan jo syksyisin huomannut kuinka mieliala laskee pimeyden lisäännyttyä, mutta tänä syksynä on kyllä ollut siinä suhteessa ennätys. Vituttaa ja ahdistaa useammin kuin koskaan.

Tiedänhän minä, että alkoholi ei pitkässä juoksussa minkäänasteiseen masennukseen auta, vaan päinvastoin lisää sitä kun syö aivojen seratoniini-varastoja, mutta eipä tätä alkoholia nyt yleensä tule kun viikonloppuisin harrastettua ja silloinkin melko hillityssä mittakaavassa niin menköön perkele tänäänkin jokunen olut.

menin sitte vajaaks tunniks baarii ja vedin perseet.. viski:haart:..

sitten miun kenties kasvojen tuoma nuoruuden illuusio sai paikallisen juottolan baarimikon sanomaan "ei enää sinulle" ja tulin kotiin katsomaan popkulttia ja polttmaan röökiä, täydellinen ajoitus.

Tässä se viikonloppu taas meni....:joulu6: Hieman voisi kyllä tahtia rauhoittaa, mutta helvetin hauskaa taas oli.

Back
Ylös Bottom