Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
fiuuu!! Pieni turbo viheltää!!

Jacobsen tumma laageri (0,75l :kippis1:), Weihenstephaner hefe, pari lasillista Bowmoore viskiä. Sillä lähti ilta käyntiin. Sen jälkeen onkin maistunut lonkero hyvin...

Tästä se lähtee. Kohta baariin

Pitäs joskus vetää tsekin absintilla kännit, kattos että näkyykö niitä vihreitä keijuja. :)
pitäs jostain saada kunnon tavaraa esim.King of Spirits Original ei maksas paljoa ja nuppi menee sekaisin toi on niitä viinoja millä itse pääse tulokseen kroppa liikkuu mutta pää ei , herää aamulla/päivällä, jaa missäs ollaan välillä ihan kiva herätä välillä ei.

Nojaa. Aika paska reissu mut tulipaha tehtyy. Omalta osalta silence disco ei ollu onnistunu:Kuulokkeet pätki vähä välii ja lopus ei toiminu ollekaa. Perseest olla ku musiikkii ei kuulu mistää ja muut tanssii ja itte oot kuulokkeet kaulalla. Onneks toi tapahtu aika lopus ni en ollu enää kauaa.

Olen hieman humalassa, mutta oli ainakin kiva ilta :) Löysin EHKÄ miehen, jossa on potentiaalia mun kesyttämiseen. EHKÄ. :D

Onpahan muuten aika dokattu olo, kolme päivää ihan kunnolla ja kaksi sitä ennen suhteellisen hyvin juotuna. Tekee iha saatanasti mieli lisää, mut nyt täytyy palata normaali-elämään.

ihan kivat reissut ja seikkailut on kyl ollu.

Yay ensimmäistä kertaa eilen baarissa ikinä. Join 2 siideriä ja viisi drinkkiä, ei tuntunut oikein missään vaikka olenkin tällainen aloittelija :)

Eihän se baarireissu parille kaljalle hyvin menny, jouduin jonku jäätävän maturen mallia jtukiainen ahdistelemaksi. :hyvä: Perse valehtelematta leveempi ku mun hartiat ja kunnon kotkannaama, karkuun luikahdin :eek: Kotka kävi seuraavaks kaverin kimppuun ja minä nauroin räkäisesti kun kaveri joka on vähän minua diplomaattisempi yrittää pitää kiimaista maturee irti ja selittää olevansa avoliitossa. :hyper:

eile oli hyvä darra, makasin vessan lattialla 6h putkeen, nukuin ja laattailin:DD!huhhuh onneks nyt oon selvinny siitä..! koht vois lähtee puntille

Aah, krapula. Oli kyl aikamoinen ilta taas, parille piti lähteä mutta kuinkas sitten kävikään...taas tuli vaihdettua kiihkeitä suudelmia tanssilattialla jonkun variksenpelättimen kanssa :D

Olen hieman humalassa, mutta oli ainakin kiva ilta :) Löysin EHKÄ miehen, jossa on potentiaalia mun kesyttämiseen. EHKÄ. :D

Joo, en löytänytkään :jahas: Mut hyvä ilta oli silti. Aamulla ei minkäänlaista darraa, hiukan vaan väsytti.

Back
Ylös Bottom