Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi vitussa se Finlandian juominen suoraan pullosta vaikutti eilen niin hyvältä ajatukselta??

Miksi vitussa se Finlandian juominen suoraan pullosta vaikutti eilen niin hyvältä ajatukselta??

En kyllä käsitä moista. Paljon järkevämpää kaataa se ensin lasiin ja juoda siitä.

En kyllä käsitä moista. Paljon järkevämpää kaataa se ensin lasiin ja juoda siitä.
Ei, kyllä siinä pullossa oli nyt se jokin juttu. Ei vain käsitä.
Kenties pitää valtion ravitsemusliikkeen kautta lähteä asiaa illemmalla pohtimaan?

Vittu pullo fiskaria baarissa ja 116€...... kyllä taas kusetettiin

Ryssän koneella surffaan pakkista. Juodaan bisseä ja tehdään safkaa, kohta punkkua. :kippis1:

t:huppe

Vittu te ootte ihan anal-scum-fuckei kaikki. Ja määää oon jurris ku apina . LÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄ

su klo 14 alotin juomaan ja edellee lisää ainetta päähä. Eile viilsin kätee linkkarilla, oli ainaki sillon hyvä idea! Musaa soitin täysillä puolelta öin, naapurit varmaan tykkäs. Muija löi turpaan ja jotai. Heräsin silti sen vierestä :D

Enpä muista tätä kirjottaneeni, mutta melkein uusin sen eilen. Paitsi että kerkesin sekoilla jo ennen klo 22 ja lopetin siihen juomisen enkä viiltäny tai saanu turpaa.

Tänään on hyvä päivä. Eilen olin autoton muusikko paskalla kitaralla, nyt olen autoileva muusikko hyvällä kitaralla ja mainiolla kulkupelillä. Kippis!

Pekkas vapaa ni täyty eilen ottaa muutama olut (8) vähän jekkua ( puol pulloa) tilkka kuoharia (koko pullo) :D ei krapulaa kohta autoa laittaa ja ehkä muutama asennus olut ;)

jos sitä viel tänään ottas ja sit talven keskittys enemmän treenailee. o vähä tulokset tippunu kännäämisen vuoksi:(

Eka bisse menos ja lisää löytyy jääkaapista JES!!!

Eka bisse menos ja lisää löytyy jääkaapista JES!!!
Wanha mehumies taas törpön ääressä :D Ihan oikein, joutuu tänään tuhoamaan muutaman Olvin ja muutaman lonkun :dance2:

Back
Ylös Bottom