Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
no alkomaholihan nimenomaan hidastaa ellei jopa pysayta lihasten palautumista, alkoholi on myos erittain katabolinen aine eli alkoholi ts. purkaa lihasta energiaksi.

vai oliks taa nyt joku sarkastinen heitto vai:D

Jos haluat kasvattaa lihasta, ÄLÄ JUO YHTÄÄN ALKOHOLIA!!!

Yksi lasillinen viiniä voi tuhota jopa kolmen kuukauden treenin.

Ei ihan vakavissani kysyin. Tiedän kyllä, että alkoholi on haitaksi palautumiselle, mutta halusin tietää, että missä määrin. Onko tuo totta, että noin pieni alkoholi annos tekee nuin pahasti hallaa?

Tietääkö kukaan haittaako krapula kuinka paljon lihaksen palautumista ja kasvamista?

Ei helvetti! :lol2:

Oikeesti ihmiset, juokaa sitä olutta kun huvittaa! Kait teillä muutakin elämää on kun joku hikinen kuntosali!

Eniten naurattaa tämmöset ns. "kalenterijuopot", jotka juo uutenavuotena ja juhannuksena, ja sitten on vitunmoinen kysely päällä että kasvaako mun mahtavat lihakset jos juon kerran puoleen vuoteen. :D

Mä oon juonu lonkeroo ja syöny kabanossii koko vitun kesäloman, hyvin kasvaa lihakset. Salillaki käyny pari kertaa. Lavakondis pikkuhiljaa. Ei se ole niin justiina, sillonkun tekee mieli kaljaa ni sitä pitää juoda. Oon tullu siihen lopputulokseen että elämä on liian lyhyt proteiinigrammojen laskemiseen.

Tänään oli taas TR tiimin jokavuotinen renttusettti, eli kolmelta päivällä mentiin rannalle runsaan oluen seurassa, ja siitä asti pelkkää tinausta. Hybä meininki:rock:

Nyt on taas se kovasti puhuttu känni päällä.. Rahaa on menny niin perkeleesti vloppuina mut hauskaa on ollu, eli jees! :kippis1::hyvä::dance:

Qstockki on tältä vuodelta kuollu ja kuopattu.... Huhhahhei ja häntä heiluu!:whip:

Päähän sattuu... Vittu mä en liiku mihinkään, pelaan xboxilla koko päivän

Kotkan meripäivillä pöllytetty menemään kolme päivää. Hieman kyllä puistattaa.:dance:
En juo ainakaan seittemään vuoteen.:rolleyes:
Röhöö, kotka meripäivät veti mutkin aika tukkoon...ihan soivia pelejä siellä kyllä liikuskeli. Sibeliuspuistossa stalkkaamassa :D

Huh törkeetä darraa pukkaa taas. Noh grillisafkat tulos ja bissee kylmäs. Ehkä olo tästä paranee.

Ei täällä mitään trollailla. Aamulla jo alotettiin korin ja pullon tuhoaminen. Tuli hiukan kiire alottaa juominen ettei helleaalto olisi pilannut niitä täysin. Ja uudesta satsista jäi muutama tasoittava tölkki täksi päiväksi.
No täytyyhän se miehen sanaan luottaa :kippis1:

Back
Ylös Bottom